کد خبر : 45410 | 11 خرداد 1390 ساعت 09:44 | 717 بازدید | 0 دیدگاه

عزیز محمدی از باشگاه ملوان تشکر کرد

پورغلامی: می‌خواهیم با عبور از گذرگاه سخت استقلال فینالیست شویم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: با عبور از گذرگاه سخت استقلال به فینال جام حذفی خواهیم رسید.

پورغلامی: می‌خواهیم با عبور از گذرگاه سخت استقلال فینالیست شویم

   فرهاد پورغلامي در مورد ديدار فردا با استقلال در مرحله نيمه نهايي جام حذفي گفت: استقلال تيم خوبي است اما جام حذفي شرايط خاص خودش را دارد و هر تيمي که تمرکز بيشتري داشته باشد و از موقعيت‌ها بهتر استفاده کند مي‌تواند برنده شود. ما ميزبان هستيم و مي‌خواهيم از امتياز بازي در خانه و در حضور هواداران خود نهايت استفاده را ببريم و از اين گذرگاه سخت به سلامت عبور کنيم و فيناليست شويم.

وي در مورد شکست برابر استقلال در ليگ برتر تصريح کرد: بعد از آن بازي هم گفتم که به ديدار با استقلال در جام حذفي فکر مي‌کنيم. در بازي فردا با دوندگي و تلاش بيشتر به دنبال برد هستيم.

سرمربي ملوان در مورد رتبه تک رقمي اين تيم در ليگ برتر دهم اظهار داشت: با تلاش بازيکنان و کليه اعضاي کادر فني توانستيم در اين فصل به رتبه خوبي برسيم و يک فصل خوب را پشت سر بگذاريم. قطعا رده هشتمي ايده‌آل نيست ولي اگر بخواهيم رتبه ايده‌آلي در جدول کسب کنيم بايد ابزار و امکانات لازم را هم در اختيار داشته باشيم و اين فصل امکانات ايده‌آل نداشتيم.

پورغلامي در مورد اينکه نتيجه بازي با استقلال را پيش بيني مي‌کند يا نه عنوان کرد: پيش بيني در فوتبال غير ممکن است و به همين دليل هم اين ورزش جذابيت زيادي دارد. ما تمام تلاش خود را براي پيروزي خواهيم کرد.

سرمربي ملوان در مورد اينکه براي بازيکنان ملوان پاداشي براي صعود در نظر گرفته شده يا نه، گفت:  رسيدن به فينال جام حذفي براي بازيکنان ما افتخار است اما اگر انگيزه بازيکنان تقويت شود بهتر است.

پورغلامي در مورد اينکه ورزشگاه تختي انزلي از سوي نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا تاييد شده يا نه تاکيد کرد: عزيز محمدي رئيس محترم سازمان ليگ نامه‌اي تشکر آميز براي باشگاه ارسال کرد و نوشت در صورت برطرف شدن ايرادهاي کوچک ورزشگاه تختي انزلي يک ورزشگاه درجه اول خواهد شد. نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا نيز از ورزشگاه تختي راضي بودند.

 

دیدگاه‌ها