کد خبر : 44830 | 03 خرداد 1390 ساعت 10:58 | 628 بازدید | 0 دیدگاه

در انتخابات فیفا به بن‌همام رای می‌دهیم

كفاشیان: چند بار به عیادت حجازی رفتم؛ درگذشت او دردآور است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخلاف برخی اخبار، چند بار به عیادت مرحوم حجازی رفته بودم و اکنون درگذشت او برایم درد‌آور است.

كفاشیان: چند بار به عیادت حجازی رفتم؛ درگذشت او دردآور است

      به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان درباره نشست با کميسيون فرهنگي مجلس گفت: به همراه عزيزالله محمدي رئيس سازمان ليگ و محمدرضا ساکت مديرعامل باشگاه سپاهان و نمايندگان باشگاه ذوب آهن به کميسيون فرهنگي مجلس رفتيم و نشستي مفيد را با اعضاي اين کميسيون متشکل از دهقان، يحيي زاده و آريان منش و ديگر نمايندگان برگزار کرديم. البته نمايندگاني از فدراسيون کشتي هم حضور داشتند.

کفاشيان ادامه داد: در اين نشست درباره خصوصي سازي و لايحه مجلس در اين باره صحبت هاي بسيار خوبي شد و بايد به خاطر اين نشست از کميسيون فرهنگي مجلس تشکر کرد. ما هم در اين نشست درباره فرايند تجاري سازي باشگاه ها و مقررات AFC و فيفا توضيحات کامل را داديم و راه حل هايي مطرح شد که اميدواريم مفيد و راهگشا باشد. در اين جلسه بناي بحث ها بر اين بود که مديران باشگاه ها بتوانند با خيال راحت براي فوتبال هزينه کنند و به صورت سليقه اي از فوتبال حمايت نشود. در نهايت به اين نتيجه رسيديم که فرايند خصوصي سازي و تجاري سازي باشگاه ها در مصوبات مجلس گنجانده شود تا با تعويض مديران در هر رده اي ورزش و فوتبال ضرر نکند.

کفاشيان درباره درگذشت اسطوره فوتبال ايران ناصر حجازي گفت: من هم به نوبه خود درگذشت اين بزرگمرد را به جامعه فوتبال و خانواده اين عزيز از دست رفته و طرفداران خونگرم باشگاه استقلال تسليت مي گويم. شنيدم که در حين حضور تاج در بيمارستان عليه بنده و فدراسيون فوتبال و ايشان شعارهايي سر داده شده و در برخي سايت ها خبر آمده که من اصلا به عيادت مرحوم حجازي نرفته ام. بايد در اين باره گويم که من چندين بار از آن مرحوم چه در بيمارستان و چه در منزل عيادت کرده ام و حتي در آن زمان هم اعلام کردم فدراسيون حاضر است به صورت سفيد امضا به ناصر حجازي کمک کند و هر کاري انجام دهد که در رسانه ها هم انعکاس داشت. به هر جهت براي من هم مرگ يکي از بزرگان و مفاخر فوتبال دردآورد است.

رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به اينکه به دليل پرواز به مقر فيفا صبح روز چهارشنبه نمي تواند در مراسم تشييع پيکر مرحوم حجازي شرکت کند گفت: دوست داشتم در اين مراسم شرکت کنم اما به دليل اينکه در پرواز هستم و بايد براي حضور در کنگره انتخاباتي فيفا به زوريخ بروم نمي توانم در مراسم حضور داشته باشم و از اين بابت ناراحتم.

وي ادامه داد: راي فدراسيون فوتبال به بن همام است و تا اين لحظه تغييري در راي فدراسيون فوتبال داده نشده است اما بايد ديد در کنگره فيفا چه اتفاقاتي خواهد افتاد. ضمن اينکه ما به همراه ديگر کشورهاي حامي بن همام اعلام کرديم در انتخابات فيفا بين بن همام و بلاتر به بن همام راي مي دهيم.

کفاشيان در پايان درباره مشکل پاسپورت دن گاسپارت براي حضور در ايران گفت: کارهاي نهايي براي حضور طولاني مدت گاسپار در ايران فراهم شده است و به زودي مجوز کار ايشان اخذ مي شود و هيچ مشکلي از اين بابت نداريم.

 

دیدگاه‌ها