کد خبر : 42823 | 07 اردیبهشت 1390 ساعت 19:52 | 475 بازدید | 0 دیدگاه

چهار تغییر در تركیب اصلی پرسپولیس

بعد از آخرین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر و در آستانه بازی با مس کرمان علی دایی بیست بازیکن خود را به اردو برد.

 البته با توجه به مصدومان و محرومان پرسپوليس از جمله غلامرضا رضايي ،جلال اکبري و عليرضا نورمحمدي ليست بيست نفره به سختي تکميل شد . دايي مجبور شد نام روح الله سيف اللهي مهاجم جوان خود را در اين ليست قرار بدهد و به هتل المپيک ببرد.
 همچنين مهدي شيري هم بعد از دو بازي سکو نشيني به اردوي تيم خود راه يافت.جالب اينکه محمد نوري و مجتبي زارع که از مصدوميت رنج مي برند هم به اردو رفتند تا شايد در آخرين دقايق مانده به مسابقه شرايط لازم براي حضور در بازي را پيدا کنند. پيش بيني مي شود چنانچه اين دو بازيکن شرايط حضور در ميدان را پيدا کنند مهدي شيري و روح الله سيف اللهي خط خورده هاي ليست نهايي باشند.

 چهار تغيير در ترکيب اصلي پرسپوليس
 هر چند شاگردان دايي در ديدار با نفت تهران بهترين پيروزي فصل پرسپوليس را رقم زدند اما پيش بيني مي شود ترکيب 11 نفره اين تيم در بازي با مس کرمان دچار تغييراتي عمده شود.با بازگشت سپهر حيدري به قلب خط دفاع احتمالا او در کنار مجتبي شيري قرار خواهد گرفت چرا که نورمحمدي کماکان محروم است و شانس بازي شيري نسبت به سکوبرت بيشتر به نظر مي رسد.
 همچنين با مصدوميت جلال اکبري و آمادگي نسبي شکوري اين بازيکن در جناح چپ خط دفاع به کار گرفته خواهد شد.بازي فوق العاده علي عسگري در گوش راست هم احتمالا دايي را مجاب خواهد کرد از اين بازيکن 21 ساله در همين پست ودر فاز تهاجمي بهره گيرد نه در دفاع چپ.اما چنانچه نوري به بازي با مس نرسد بادامکي آماده جاي او را در مرکز خط سه نفره خواهد گرفت و در اين صورت تياگو به عنوان هافبک دفاعي بازي خواهد کرد.در گوش چپ هم شانس بازي فشنگچي نسبت به منصوري پر رنگ تر به نظر مي رسد هرچند در اين پست ابهام بيشتري وجود دارد.
 با توجه به بازي مفيد هادي نوروزي در راس خط حمله و گلزني اين بازيکن به احتمال فراوان بازهم او در اين پست بازي خواهد کرد.همچنين به نظر مي رسد عليرضا محمد بازهم بايد روي نيمکت بنشيند چرا که دايي جناح راست خط دفاع را به يک هافبک دفاعي جوان يعني سامان آقازماني سپرده است.
 بدين ترتيب ترکيب اصلي پرسپوليس مقابل مس نسبت به بازي قبلي اش حداقل 4 تغيير و جابجايي خواهد داشت .
 ترکيب 11 نفره سرخ ها مقابل مس احتمالا به عبارت زير است:حقيقي،حيدري،مجتبي شيري،شکوري ،آقازماني،مازيار زارع ،تياگو،علي عسگري،بادامکي،فشنگچي،نوروزي.


 

دیدگاه‌ها