کد خبر : 41408 | 21 فروردين 1390 ساعت 16:35 | 410 بازدید | 0 دیدگاه

تاج: كمیته انضباطی با جنجال‌سازان لیگ دسته اول برخورد كند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید کمیته انضباطی به جنجال‌های لیگ دسته اول ورود کند و با برخوردی قاطع جلوی این جریانات را بگیرد.

تاج: كمیته انضباطی با جنجال‌سازان لیگ دسته اول برخورد كند

 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، نشست هيات رئيسه سازمان ليگ آزادگان با حضور مهدي تاج، ناصر شفق، غلامرضا بهروان، حسين عسگري، طباطبائيان، ششکلاني، زينلي، غفاري، صادقي، جابري و مسئولان ليگ هاي مربوطه برگزار شد در خصوص ادامه مسابقات ليگ هاي دسته اول، دوم و سوم در فصل جاري براساس تقويم ابتداي مسابقات و برنامه ريزي هاي لازم انجام شود.

 در اين جلسه مقرر شد مسابقات در فصل آتي با شروع جام حذفي قبل از ماه مبارک رمضان، ليگ دسته اول از عيد سعيد فطر و با شرکت 28 تيم در دو گروه، ليگ دسته دوم يک هفته بعد از شروع ليگ دسته اول و با شرکت 28 تيم در دو گروه و ليگ دسته سوم يک هفته بعد از شروع ليگ دسته دوم برگزار شود.

 همچنين بلافاصله بعد از پايان مسابقات ليگ دسته اول توسط يک گروه فني، از امکانات و ورزشگاه هاي مربوطه در ليگ هاي دسته اول، دوم و سوم بازديد به عمل آورده و در صورت وجود استانداردهاي لازم، مجوز شرکت تيم هاي مربوطه در ليگ و انجام مسابقات در ورزشگاه ها صادر مي شود. کليه تيم ها بايد وضعيت ساماندهي و ساختار سازماني هيات مديره و مديرعامل، ورزشگاه محل مسابقه و محل تمرين، منابع مالي و جود تيم هاي پايه را حداکثر تا پايان ماه جاري اعلام کنند. همچنين به تيم هاي بدهکار و داراي مشکلات مالي مجوز حضور در مسابقات داده نخواهد شد.

 در پايان جلسه مهدي تاج با اشاره به ورود کميته انضباطي در اتفاقاتي که چند روز اخير در ليگ يک افتاده است گفت: بايد کميته انضباطي به اين جنجال ها ورود کند و با برخوردي قاطع جلوي اين جريانات را بگيرد.البته اين هفته هاي آتي هفته هاي حساسي در رقابت هاي ليگ يک است و بايد کميته داوران و کميته انضباطي حواسشان به همه چيز باشد.

 

دیدگاه‌ها