کد خبر : 39330 | 16 اسفند 1389 ساعت 13:13 | 818 بازدید | 0 دیدگاه

پس از مذاکره باشگاه با 4 تیم برای برگزاری بازی خداحافظی

باقری: دستشان درد نكند اما دیگر به فوتبال فكر نمی‌كنم

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس گفت: دست هرکسی که به فکر برگزاری دیدار خداحافظی برای من است درد نکند من به فوتبال فکر نمی‌کنم.

باقری: دستشان درد نكند اما دیگر به فوتبال فكر نمی‌كنم

  کريم باقري در خصوص اينکه باشگاه پرسپوليس اعلام کرده با 4 تيم اسپانيايي و ايتاليايي براي خداحافظي‌ وي در حال مذاکره است اظهار داشت: هر کسي که به ياد ما است دستش درد نکند اما من نظر خاصي در اين مورد ندارم.
وي افزود: پس از اينکه با تيم ملي در قطر بودم ديگر خودم را تقريبا از فوتبال خارج کردم. اين کار دليل خاصي ندارد. فکر مي‌کنم فعلا کنار باشم بهتر است.

باقري تاکيد کرد: در اين شرايط نه دنبال مربيگري هستم و نه به دنبال پست و مقام. بيرون از فوتبالم تا بيشتر به زندگي‌ام رسيدگي کنم. در اين شرايط فقط مي‌توانم براي پرسپوليس، دايي و فوتبال ايران آرزوي موفقيت کنم.
وي در جواب سؤالي در خصوص نتيجه بازي پرسپوليس و الاتحاد عربستان گفت: باور کنيد من بازي‌ها را دنبال نمي‌کنم به همين دليل نمي‌توانم نظر خاصي بدهم. اگر قسمت شد و بازي‌ها را تماشا کردم و نياز بود در اين باره نظر مي‌دهم.

باقري درباره خداحافظي‌اش عنوان کرد: من اين تصميم را گرفته‌ام که بروم. يک روز گفتم که از پرسپوليس کنار کشيده‌ام و خيلي‌ها نظرات مختلفي دادند اما من اعلام کردم که با هيچ کس مشکلي ندارم و فقط تصميم خودم بودم. حالا هم تصميم گرفتم از فوتبال کنار بکشم و بيشتر به مسائل خودم رسيدگي کنم. اين موضوع عجيبي نيست.

وي در خصوص تيم ملي فوتبال يادآور شد: تيم ملي ايران نياز به حمايت دارد که اميدوارم اين اتفاق بيفتد. من فقط مي‌توانم براي اين تيم آرزوي موفقيت کنم. مسئولان فدراسيون بايد تصمصم بگيرند چه کسي سرمربي شود.

دیدگاه‌ها