کد خبر : 39295 | 16 اسفند 1389 ساعت 09:00 | 624 بازدید | 0 دیدگاه

مانوسی‌فر:

مذاکره با 4 تیم ایتالیایی و اسپانیایی برای خداحافظی باقری

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انجام بازی خداحافظی کریم باقری با 4 تیم ایتالیایی و اسپانیایی وارد مذاکره شدند.

مذاکره با 4 تیم ایتالیایی و اسپانیایی برای خداحافظی باقری

    پس از خداحافظي کريم باقري ار فوتبال، مسئولان باشگاه پرسپوليس تصميم گرفتند از او در مراسم ويژه‌اي تقدير و تشکر کنند. از همين رو تصميم گرفته شد کريم باقري در يک ديدار دوستانه با يکي از بهترين تيم‌هاي اروپايي از فوتبال خداحافظي کند. اين بازي قرار بود چندي پيش برگزار شود اما به دليل اينکه کريم باقري همراه با تيم ملي در قطر حضور داشت اين کار انجام نشد.

علي اصغر مانوسي‌فر رئيس روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس در اين باره اظهار داشت: حبيب کاشاني تاکيد دارد که بايد شأن کريم باقري حفظ شود. از همين رو در اقدامي جديد با 2 تيم ايتاليايي و 2 تيم اسپانيايي وارد مذاکره شده‌ايم تا با توجه به برنامه‌ريزي که داريم يکي از آنها را براي بازي خداحافظي کريم باقري به تهران بياوريم.

وي افزود: با توجه به اينکه مسابقات باشگاهي اروپايي در پايان ماه مي (خرداد) به پايان مي‌رسد قطعا بايد برنامه‌ريزي خودمان را براي آن زمان انجام دهيم تا پس از گذشت 2 يا 3 روز آنها را به تهران بياوريم. از يک طرف پرسپوليس در 3 جبهه سخت يعني ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و جام حذفي بايد به ميدان برود و اگر بخواهيم اين بازي را در آينده‌اي نزديک برگزار کنيم مشکل‌ساز خواهد شد.

مأنوسي‌فر عنوان کرد: به همين دليل برنامه‌ريزي‌هاي خودمان را انجام داده‌ايم تا انشاءالله پس از پايان ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا در ماه مي يکي از 4 تيم اروپايي که با آنها وارد مذاکره شده‌ايم را به ايران بياوريم. قطعا براي خداحافظي کريم باقري حريف اروپايي پرسپوليس بايد به ايران بيايد چون مي‌خواهيم اين بازيکن مقابل هواداران اين تيم چارچوب زمين چمن ورزشگاه آزادي را در مقابل هواداران ببوسد و فوتبال را رسما کنار بگذارد.

 

دیدگاه‌ها