کد خبر : 38171 | 01 اسفند 1389 ساعت 11:02 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرگوسن: قیمت بلیت های فینال لیگ قهرمانان اروپا كشنده است

'الکس فرگوسن' سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس به جمع معترضان به بهای بالای بلیت دیدار فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا پیوست و آن را برای هواداران 'کشنده' خواند.

فرگوسن: قیمت بلیت های فینال لیگ قهرمانان اروپا كشنده است
    اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) با توجه به برگزاري اين ديدار در هفتم خرداد ماه سال آينده، از پنجشنبه هفته گذشته فروش بليت ها را با قيمتي تقريبا دو برابر نسبت به دو سال گذشته آغاز کرده است.
بر اين اساس قيمت ارزان ترين بليت ها که در معرض فروش براي عموم قرار گرفته، 150 پوند است که به اين مبلغ 26 پوند ديگر نيز براي خدمات اضافه مي شود.
قيمت ارزان ترين بليت هايي هم که در اختيار باشگاه هاي فيناليست قرار مي گيرد، 80 پوند اعلام شده است.
فرگوسن در اين باره گفت: اين موضوع غير قابل باور و نااميد کننده است.
سرمربي منچستريونايتد با ''کشنده'' خواندن قيمت بليت ها براي هواداران خاطر نشان کرد: هيچ کاري از دست مربيان و بازيکنان در اين زمينه بر نمي آيد. نمي دانم چه کار مي توان کرد.
اين مسئله موجب خشم طرفداران فوتبال هم شده است به طوري که ''ميشل برونسکيل'' سخنگوي فدراسيون هواداران در اين باره گفت: از قيمت بليت ها شوکه شده ايم.
وي افزود: چنين قيمت هايي با توجه به وضعيت کنوني اقتصاد، ظالمانه است. يوفا به خوبي مي داند که بسياري از هواداران فقط يک بار در زندگي چنين فرصتي پيدا مي کنند بنا بر اين نبايد بهاي سودجويي اين اتحاديه را بپردازند.

دیدگاه‌ها