کد خبر : 38101 | 30 بهمن 1389 ساعت 12:51 | 510 بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم‌زاده و قلعه‌نویی مشاوران افاضلی در تیم امید

كفاشیان: كرش دو دل است؛ تا دو هفته دیگر سرمربی را معرفی می‌كنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تا دو هفته دیگر سرمربی تیم ملی را معرفی می‌کنیم.

كفاشیان: كرش دو دل است؛ تا دو هفته دیگر سرمربی را معرفی می‌كنیم

  علي کفاشيان پس از نشست کميته فني فدراسيون فوتبال ايران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.
وي در مورد بحث‌هاي مطرح شده در جلسه امروز عنوان کرد: صحبت‌هاي زيادي انجام شده و شرايط گزينه‌هاي سرمربي تيم ملي بزرگسالان و تيم اميد بررسي شد.
وي درمورد تيم اميد گفت: با توجه به مسابقاتي که اين تيم در پيش دارد، کميته فني تصميم گرفت از هومن افاضلي حمايت کند تا پس از اين مسابقات شرايط ساير گزينه‌ها بررسي شود. در روز‌هاي فيفا هم براي تيم اميد برنامه داريم و تيم بزرگسالان بازي نخواهد داشت.

رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به حضور کرش در ايران گفت: اتفاقي نيفتاده؛ کرش در آخرين لحظات با ارسال ايميلي از حضور در ايران خودداري و علت اين موضوع را هم مشکلات غيرفوتبالي عنوان کرد، البته وي هنوز هم علاقه دارد به تيم ايران کمک کند و به عنوان مشاوره فني در تيم ملي ايران باشد، اما در حال حاضر فدراسيون به دنبال سرمربي است.
وي افزود: کرش از همه نظر ايران را پسنديده بود. فکر مي‌کنم مشورت وي با افرادي که در ايران نيستند و ايران را نديده‌اند باعث شد اين تصميم را بگيرد و تحت تاثير صحبت‌هاي آنها قرار بگيرد.

کفاشيان با بيان اينکه مبلغ قرارداد با کرش ساليانه يک و نيم ميليون دلار بوده گفت: براي انتخاب سرمربي تيم ملي ايران زمان داريم و تا يک يا دو هفته آينده نام وي را اعلام خواهيم کرد. در شرايط کنوني اولويت اول فدراسيون گزينه خارجي است، اما نگاهي هم به مربيان ايراني داريم.
وي درمورد شرايط جلالي براي تيم ملي اميد ايران اظهار داشت: چون تيم اميد مسابقاتي را در هفته آينده بايد برگزار کند نخواستيم فکر بازيکنان و کادر فني را درگير کنيم. به همين دليل از افاضلي حمايت مي‌کنيم و در همين راستا قرار است دوشنبه شامي را هم با بازيکنان و کادر فني اين تيم بخوريم.

کفاشيان عنوان کرد: براي اينکه تيم اميد نتايج بهتري بگيرد قرار است ابراهيم‌زاده و قلعه‌نويي هم مشورت‌هايي را به افاضلي بدهند تا پس از پشت‌سر گذاشتن مسابقات شرايط ساير گزينه‌ها مورد بررسي قرار بگيرد.
رئيس فدراسيون فوتبال درخصوص بازگشت کرش به ايران گفت: وي چند تماس با ترابيان داشته است و به نظر مي‌رسد هنوز دو دل است. اين موضوع ربطي به بازار گرمي و افزايش مبلغ قرارداد وي ندارد. در مجموع فکر مي‌کنم ايراني‌ها هم توان هدايت تيم ملي را دارند، اما در حال حاضر به دنبال مربي درجه يک خارجي هستيم.

 

دیدگاه‌ها