کد خبر : 38097 | 30 بهمن 1389 ساعت 11:35 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان تیم امید باید من را درک می‌کردند

انصاری‌فرد: عدم دعوتم به تیم امید سلیقه افاضلی بوده است

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: دعوت به تیم‌های ملی سلیقه‌ای است و سلیقه افاضلی این بوده که من نباشم.

  کريم انصاري فرد در مورد عدم دعوت به تيم اميد اظهار داشت: فوتبال سليقه اي است و سليقه افاضلي اين بود که من به اردو دعوت نشوم. اميدوارم منافع شخصي به منافع ملي ضربه نزند و فوتبال ملي ما رشد کند و روز به روز بهتر شويم. افراد و شخص در فوتبال مهم نيست چون همه رفتني هستيم و مهم اعتبار فوتبال ايران است.
وي در پاسخ به اين سوال که فکر نمي کند عدم حضورش در اردوي قبلي تيم اميد باعث شده براي بازي با قرقيزستان از او دعوت به عمل نيايد، عنوان کرد: مربيان تيم اميد مي دانستند چرا به اردو نرفته ام و دليلم هم موجه بود. اگر خاطرتان باشد بعد از بازگشت تيم ملي از قطر براي تيم اميد به مدت دو روز اردو گذاشتند و در همان حدفاصل سايپا بايد با تيم ذوب آهن بازي مي کرد. اگر قرار بود دو روز صبح و بعد از ظهر تمرين کنم و سپس به ميدان هم بروم چون از قبل مصدوميت داشتم بايد بعد از اين اتفاقات راهي اتاق عمل جراحي مي شدم.

اين مهاجم در پاسخ به اين سوال که چرا مربيان تيم اميد را در جريان غيبتش نگذاشته گفت: من که قرار نيست تماس بگيرم. باشگاه در جريان بود و اينکه آنها تماس گرفته اند يا نه را نمي دانم. اگر هم نگفته باشند مربيان تيم اميد بايد من را درک مي کردند. باز هم مي گويم اين عدم دعوت بيشتر سليقه اي بوده است. اميدوار هستم که تيم اميد چهارشنبه بر قرقيزستان غلبه کند و بتوانيم به المپيک صعود کنيم. از عدم حضور در تيم اميد افسوس نخوردم و مطمئن هستم که تيم خوبي هم داريم.

 

دیدگاه‌ها