کد خبر : 36560 | 08 بهمن 1389 ساعت 17:11 | 584 بازدید | 0 دیدگاه

پروین: بازی‌های نیم فصل دوم حكم مرگ و زندگی را دارد

رئیس سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین گفت: بازی‌های نیم‌فصل دوم برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید روند صعودی تیم آغاز شود.

پروین: بازی‌های نیم فصل دوم حكم مرگ و زندگی را دارد
حسين هدايتي، مالک و رئيس هيات مديره باشگاه استيل آذين، درخواست‌هاي مکرر بازيکنان اين تيم را پذيرفت و بعدازظهر روز پنجشنبه در تمرين استيل آذين حضور يافت و با بازيکنان و اعضاي کادرفني اين تيم ديدار و گفت و گو کرد.
بازيکنان استيل آذين بارها خواستار حضور هدايتي در تمرينات و تعيين زماني براي گفت و گو با مالک اين باشگاه شده بودند که سرانجام با وساطت علي پروين، روز پنجشنبه اين ملاقات شکل گرفت و هدايتي با حضور در تمرينات استيل آذين در مجموعه ورزشي سرخپوشان آريا، ضمن شنيدن حرف‌هاي پروين، گزارش کادرفني و درد و دل‌ها و صحبت‌هاي بازيکنان اين تيم، خود نيز دقايقي براي بازيکنان صحبت کرد.

* پروين: در نيم فصل دوم هر بازي براي ما حکم مرگ و زندگي را دارد
در اين جلسه يک ساعته ابتدا پروين ضمن خوشامدگويي به هدايتي در خصوص شرايط تيم صحبت کرد و ضمن در جريان قرار دادن مالک باشگاه از وضعيت استيل آذين، خطاب به بازيکنان صحبت‌هايي را مطرح کرد.
رئيس سازمان فوتبال استيل آذين ضمن خوشامدگويي به مالک باشگاه در خصوص وضعيت اين تيم گفت: نسبت به نيم فصل اول و روزهايي که ما تازه به اين تيم برگشته بوديم روند تيم ، تمرينات و آمادگي بدني بازيکنان خيلي بهتر شده اما هنوز به شرايط آرماني و آمادگي صددرصد نرسيده‌ايم.
براي موفقيت در ليگ برتر بايد بيشتر از اين آماده شويم که خوشبختانه هم کادرفني و هم بازيکنان دارند تلاش مي‌کنند و زحمت مي‌کشند و اين روند ما را به آينده اميدوار کرده است.
وي ادامه داد: بايد بازي‌هاي نيم فصل دوم را با برد شروع کنيم تا از اين شرايط بد و جايگاه نامناسبي که داريم رها شويم و سير صعودي مان را آغاز کنيم.از شما مي‌خواهم که با غيرت و تعصب بيشتري وارد ميدان مسابقات شويد تا در نيم فصل دوم استيل آذين متفاوتي را شاهد باشيم. از شما مي‌خواهم که با تلاش و همت بيشتر طوري پا به روي زمين چمن بگذاريد که از ابتداي بازي 2 بر صفر از حريف پيش باشيم.
پروين خطاب به بازيکنان تاکيد کرد: بايد روحيه جنگندگي‌تان را تقويت کنيد چراکه ديگر فرصتي براي اشتباه نداريم و هر بازي در نيم فصل دوم براي ما حکم مرگ و زندگي را دارد.مهم نيست که با چه تيمي بازي مي‌کنيم و در چه شهري به مصاف حريف مي‌رويم، مهم اين است که فقط بايد براي پيروزي راهي ميدان شويم و فقط به 3 امتياز فکر کنيم. ديگر دوره باختن و مساوي کردن استيل آذين به پايان رسيده و بايد با کسب بردهاي متوالي به جايگاهمان در جدول رده بندي سر و ساماني بدهيم.

* خاکپور: توان بدني بازيکنان 40 درصد افزايش پيدا کرده است
در ادامه اين ملاقات دوستانه پس از اتمام صحبت‌هاي پروين، کادرفني گزارشي از روند آماده‌سازي تيم در طول تعطيلات در تهران و اردوي ترکيه را ارائه کرد.خاکپور در خصوص بهبود شرايط جسماني و آمادگي بدني بازيکنان استيل آذين به هدايتي گفت: اردوي بسيار خوبي را در ترکيه برگزار کرديم و تمرينات مناسب و پرنشاطي را انجام داديم. پيش از سفر به ترکيه با حضور در آکادمي ملي المپيک از بازيکنان تست آمادگي بدني گرفتيم تا پس از بازگشت و انجام همان تست در جريان ميزان آمادگي بدني بازيکنان و تاثير اردوي ترکيه قرار بگيريم که خوشبختانه اين تست نشان داد که حدود 40 درصد توان بدني بازيکنان افزايش يافته است.

وي ادامه داد: در نيم فصل دوم بايد تلاش بيشتري بکنيم و با همت، غيرت و جديت پا به ميدان مسابقات بگذاريم.من به نيم فصل دوم و کسب موفقيت در بازي‌هاي باقيمانده کاملا اميدوارم.من تيمم را مي‌شناسم و توان فني و تاکتيکي اين ستاره‌ها را باور دارم.با رفع مشکلات بدني که در نيم فصل اول باعث ناکامي تيم شده بود و همچنين هماهنگي بيشتر بازيکنان در نيم فصل دوم شاهد يک تيم جديد خواهيم بود که فقط به بردن و کسب 3 امتياز مي انديشد.

* مهدوي کيا: هيچکس به اندازه ما شرمنده نيست
در ادامه مهدي مهدوي کيا، کاپيتان استيل آذين هم به نمايندگي از بازيکنان اين تيم سخناني را مطرح کرد.مهدوي کيا خطاب به هدايتي گفت: با توجه به شرايطي که پيش آمده و جايگاهي که تيم استيل آذين در جدول رده بندي دارد، به جرات مي‌گويم که هيچکس به اندازه ما ناراحت و شرمنده نيست. خودمان از همه ناراحت‌تريم و به خوبي مي‌دانيم در اين باشگاه خصوصي که با هزينه‌هاي شخصي اداره مي‌شود همه امکانات فراهم بوده و ما هيچ مشکلي نداشتيم و اين موضوع بيشتر باعث ناراحتي‌مان مي‌شود.
کاپيتان استيل آذين ادامه داد: بازيکناني که در اينجا هستند همه روزي ستاره تيم‌هاي قبلي شان بوده‌اند و به تنهايي نتيجه يک بازي را به نفع تيم‌شان تغيير مي‌داده‌اند اما با جمع شدن اين همه ستاره و بازيکن بزرگ در استيل آذين متاسفانه نتوانستيم پاسخ زحمات هدايتي و محبت هواداران را بدهيم. با شرايطي که داريم واقعا شرمنده هواداراني که در سرما و گرما از ما حمايت کرده‌اند، شديم.
مهدوي کيا خطاب به هدايتي افزود: شما هم همواره از تيم حمايت‌هاي مادي و معنوي کرده‌ايد و در اين اوضاع نابسامان اقتصادي به صورت شخصي براي اين تيم خرج کرده‌ايد و هيچ‌وقت پشت تيم را خالي نکرده‌ايد و اين نتايج و جايگاه استيل آذين باعث شده که ما شرمنده شما باشيم و از شما خجالت بکشيم.
کيا در پايان صحبت‌هايش گفت: هرچند که خود ما بازيکنان از اين روند بسيار ناراحتيم اما همين جا و در حضور همه اعلام مي‌کنيم و به شما و همه هواداران قول مي‌دهيم که اين نتايج و ناکامي‌ها را جبران کنيم. مصمم هستيم که از انتهاي جدول جدا شده و سير صعودي‌مان را آغاز کنيم.

* هدايتي: هر چقدر لازم باشد هزينه مي کنم اما از شما مي خواهم به من انگيزه بدهيد
بعد از صحبت‌هاي مهدوي کيا، حسين هدايتي مالک باشگاه استيل آذين خطاب به بازيکنان و اعضاي کادر فني گفت‌: ما مثل يک خانواده هستيم و قصد دارم با اعضاي خانواده استيل آذين کمي درد و دل کنم . بحث مالي و هزينه کردن اصلا مهم نيست هرچند که خود شما بهتر از همه مي‌دانيد که فوتبال در حال حاضر به هيچ وجه درآمد زا نيست و با اين شرايط تيمداري کردن و از جيب شخصي هزينه کردن هيچ توجيهي ندارد.خيلي از تيم‌هاي دولتي در ابتداي فصل نتوانستند قسط اول قرارداد بازيکنانشان را بدهند اما ما در همان ابتدا 40 درصد قرارداد را داديم و هر زمان هم که لازم بود به باشگاه پول تزريق کرديم.
هدايتي افزود: همين الان هم هر چقدر که لازم باشد هزينه مي‌کنيم . من با انديشه کسب درآمد وارد فوتبال نشدم بلکه به عشق جوانان اين مرز و بوم اسلامي پا در اين ميدان گذاشتم و قصدم کمک به رشد و توسعه فوتبال اين مملکت بوده است.
مالک باشگاه استيل آذين ادامه داد: به عشق جوانان ورزشدوست و با استعداد ايراني وارد عرصه فوتبال شدم و باز هم حاضرم هرچقدر که لازم باشد هزينه کنم. به خاطر عشق به فوتبال و علاقه‌اي که به شما بازيکنان استيل آذين و جوانان ايراني دارم تا آخر ايستاده‌ام و از اينکه بازهم براي اين رشته پرطرفدار ورزشي هزينه کنم ابايي ندارم اما از شما مي‌خواهم که با جبران ناکامي‌هاي نيم فصل اول و کسب نتايج خوب در نيم فصل دوم به من روحيه و انگيزه بدهيد. از شما مي‌خواهم نتايج نيم فصل اول را فراموش کنيد و نيم فصل دوم را به منزله شروعي دوباره و در واقع تولدي دوباره تلقي کنيد. نگران هزينه‌ها نباشيد و فقط با کسب پيروزي من و هواداران تيم را خوشحال کنيد و به ما روحيه و انگيزه بدهيد.

* بازيکنان استيل آذين هم قسم شدند
در پايان اين جلسه دوستانه يک ساعته که از نظر روحي و رواني براي همه اعضاي باشگاه بسيار مفيد و سودمند بود بازيکنان و اعضاي کادرفني هم قسم شدند که ناکامي‌هاي نيم فصل اول را با کسب پيروزي‌هاي پياپي در نيم فصل دوم جبران کرده و جايگاه در خور شأن و شخصيت استيل آذين را براي اين تيم به ارمغان بياورند. استيل آذيني‌ها با هم قرار گذاشتند که ر
قابت‌هاي ليگ برتر در نيم فصل دوم را با برد آغاز کرده و روند رو به رشد و صعودي اي را در پيش بگيرند.

دیدگاه‌ها