کد خبر : 35055 | 20 دی 1389 ساعت 23:38 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار كوتاه از آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با عراق

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با عراق در زمین اصلی ورزشگاه الریان برگزار شد.

آخرين تمرين تيم ملي فوتبال ايران پيش از رويارويي با عراق در ساعت 20 امشب به وقت محلي در زمين اصلي ورزشگاه الريان آغاز شد و پس از يک ساعت به پايان رسيد.

* بازيکنان ابتدا 15 دقيقه خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهاي تاکتيکي کادر فني براي ديدار فردا مقابل عراق پرداختند.

* پس از حضور 15 دقيقه‌اي خبرنگاران، اهالي رسانه و دوربين‌هاي تلويزيوني طبق مقرارت کنفدراسيون فوتبال آسيا و جام ملت‌ها از ورزشگاه خارج شدند.

* استقبال دوربين‌ها و خبرنگاران خارجي به خصوص رسانه‌هاي عربي نيز از تمرين امروز ملي‌پوشان در نوع خود جالب توجه بود.

* با تصميم مسئولان فدراسيون فوتبال قرار بود پيش از ديدار با عراق پاداشي به بازيکنان تيم ملي پرداخت شود که اصغر حاجيلو، سرپرست تيم ملي، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پرداخت اين پاداش را تائيد کرد.

* قبل از تمرين امروز جلسه با بازيکنان برگزار شد و امشب ديگر جلسه‌اي نيست. همچنين عصر امروز جلسه توجيهي بازيکنان و آناليز تيم فوتبال عراق برگزار شد. فردا هم بعد از جلسه‌اي که با بازيکنان برگزار مي‌شود ترکيب تيم ملي براي ديدار با عراق اعلام خواهد ‌شد. البته در اين جلسه باز هم تيم عراق آناليز مي‌شود.

* خسرو والي‌زاده، مدير رسانه‌اي تيم ملي با مطلوب توصيف کردن شرايط بازيکنان تيم ملي به خبرنگار فارس گفت: تمرين با نشاطي را امشب در ورزشگاه اصلي و زير نور برگزار کرديم. خوشبختانه مصدومي نداريم و تمام بازيکنان در شرايط ايده آلي قرار دارند. همه با يکديگر همدل شده‌اند تا در ديدار فردا مقابل عراق با پيروزي زمين مسابقه را ترک کنيم.
ديدار تيم‌هاي ايران و عراق از گروه چهارم پانزدهمين دوره جام ملت‌هاي آسيا از ساعت 19:45 در ورزشگاه الريان آغاز مي‌شود.

دیدگاه‌ها