کد خبر : 34923 | 19 دی 1389 ساعت 16:22 | 985 بازدید | 0 دیدگاه

تئو والكات: به خاطر شیرجه زدن در بازی مقابل لیدز عذرخواهی می كنم

تئو والکات، هافبک تهاجمی آرسنال، تایید کرد که در دیدار روز گذشته تیمش مقابل لیدز که با تساوی 1-1 به پایان رسید، تلاش کرد با شیرجه زدن از داور پنالتی بگیرد.

تئو والكات: به خاطر شیرجه زدن در بازی مقابل لیدز عذرخواهی می كنم

   پيش از اينکه فابرگاس در دقايق پاياني گل تساوي تيمش را به ثمر برساند، والکات در درگيري با پل کانلي، مدافع حريف در محوطه جريمه سرنگون شد اما خودش تاييد کرد که براي گرفتن پنالتي روي زمين شيرجه زده است و به همين دليل عذرخواهي کرد.

والکات در مصاحبه با سايت اختصاصي باشگاه آرسنال گفت:" مي خواهم از مربيان تيم عذرخواهي کنم زيرا واقعا شيرجه زدم. سعي کردم که از داور پنالتي بگيرم.

من از يکي از بازيکنان آنها پرسيدم آيا شما چنين کاري انجام مي دهيد؟ و او گفت احتمالش وجود دارد.

من از جمله بازيکناني نيستم که چنين کاري مي کنند اما در اين بازي اين کار را کردم و به این دليل عذرخواهي مي کنم. اين چيزي نيست که بخواهم در بازي ام وجود داشته باشد."

گفته مي شود کاسپر اشمايکل، دروازه بان ليدز يونايتد و پسر پيتر اشمايکل، قرار است به طور قرضي به آرسنال بپيوندد و والکات اعلام کرد که اين بازيکن او را به ياد پدرش مي اندازد.

" بله، کاسپر در اين ديدار واکنش هاي خوبي انجام داد و من را به ياد پدرش انداخت. امروز واقعا روز من نبود اما مي توانستيم در اين ديدار پيروز شويم."

 

 

دیدگاه‌ها