کد خبر : 34610 | 15 دی 1389 ساعت 16:03 | 440 بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌‌فرد: حرف زدن در مورد تیم ملی به صلاح نیست

مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: حرف در مورد تصمیم اخیر مربیان تیم ملی زیاد است اما بیان آن به صلاح نیست.

انصاری‌‌فرد: حرف زدن در مورد تیم ملی به صلاح نیست

 محمد حسن انصاري فرد در مورد خط خوردن نام ابوذر رحيمي از فهرست تيم ملي اظهار داشت: من براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي کنم. هدف ما تا آخرين لحظه حمايت از تيم ملي است اما اينکه در فاصله دو روز مانده به سفر تيم ملي به بازيکن مي گويند در فهرست نهايي جايي ندارد ناراحت کننده است.
 وي افزود: ابوذر رحيمي بازيکن با اخلاق و بي حاشيه اي است و بر اساس شايستگي به تيم ملي دعوت شده بود و قطبي هم نشان داده بود که براي انتخاب اعضاي تيم ملي به اسم و رسم کاري ندارد و کسي که لايق باشد را دعوت مي کند اما اينکه بازيکني را در لحظات آخر خط مي زنند لطمات جبران ناپذير روحي وارد مي کند.
 مديرعامل باشگاه راه آهن تاکيد کرد: اگر مربيان تيم ملي به اين نتيجه رسيده بودند که ابوذر رحيمي نمي تواند به آنها کمک کند کاش زودتر اعلام کرده بودند. چه اتفاقي مي افتد که نام بازيکن 48 ساعت مانده به اعزام حذف مي شود؟ او حتي مقدمات سفرش را هم مهيا کرده بود. خانواده او تهران آمده بودند تا وي را بدرقه کنند. اگر خودمان را جاي رحيمي بگذاريم هضم اين قضيه سخت است. من با اين بازيکن صحبت کردم و او را دلداري دادم. مربيان تيم ملي بايد زودتر تصميم خود را مي گرفتند. در مورد اين قضيه خيلي حرف ها مي توان زد اما به صلاح تيم ملي نيست. در حق ابوذر رحيمي کم لطفي بزرگي شد.
 انصاري فرد در مورد وضعيت تيم ملي در جام ملت هاي آسيا گفت: تمام برنامه ريزي ها براي موفقيت تيم ملي انجام شده و از اين به بعد هر چه کاشته ايم را برداشت مي کنيم. بايد تا آخرين لحظه از تيم ملي حمايت کنيم و نقدها را بعد از بازي ها بگذاريم. اميدوارم قطبي موفق باشد و تيم ملي هم از اعتبار ايران در آسيا دفاع کند هر چند احساس مي کنم که کار سختي پيش روي تيم ملي است.

 

دیدگاه‌ها