کد خبر : 34078 | 08 دی 1389 ساعت 13:32 | 652 بازدید | 0 دیدگاه

در صورت ناکامی برای 4 سال بعد برنامه‌ریزی می‌کنیم

كفاشیان: در جام ملت‌ها هم نتیجه نگیریم، استعفا نمی‌‌كنم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حتی در صورت عدم نتیجه‌گیری در جام ملت‌ها از سمت خود کناره‌گیری نخواهم کرد.

كفاشیان: در جام ملت‌ها هم نتیجه نگیریم، استعفا نمی‌‌كنم

   علي کفاشيان پس از پايان جلسه کميته فني تيم هاي ملي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل خوبي ميان اعضا شکل گرفت و در نهايت به اين نتيجه رسيديم که مربي خوب خارجي در تيم‌ اميد جذب شود.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره زمان آغاز تمرينات تيم اميد گفت: بايد هر چه سريع‌تر اردوي تيم‌ملي اميد را آغاز کنيم و از هومن افاضلي خواستيم که اين تيم را جمع کند. اردوي ملي‌پوشان از روز شنبه آغاز مي‌شود و تا زماني که سرمربي تيم‌ اميد معرفي شود افاضلي در راس کادر فني خواهد بود.
کفاشيان با اشاره به اينکه افاضلي گزينه مناسبي براي تيم‌اميد در اين برهه است گفت: در شرايط فعلي افاضلي که از اعضاي کميته فني است مي‌تواند کمک خوبي براي تيم‌ملي اميد باشد و زماني که سرمربي خارجي تيم‌ملي مشخص شد ماموريت وي نيز به پايان مي‌رسد.

کفاشيان درباره ديدار سعيدلو با اميرقطر تصريح کرد: ورزش ايران و فدراسيون فوتبال علاقه زيادي به برقراري ارتباط با ورزش قطر دارد و اين سفر نيز براي نزديکي مناسبات ورزشي دو کشور بود.
وي افزود: بسيار اميدواريم تا سعيدلو به‌عنوان نايب‌رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا انتخاب شود و در اين باره از تمامي اعضا و کشورها خواسته‌ايم که از ايران حمايت کنند.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره ميزباني کشورمان در مسابقات جام‌جهاني 2022 قطر گفت: در ديداري که با امير قطر داشتيم اعلام آمادگي کرديم تا در جام‌جهاني در زيرساخت‌ها و مديريت ورزشي کمک کنيم. قرار شد اگر روزي فيفا تصميم بگيرد بازي‌هاي مرحله مقدماتي در کشورهاي همسايه برگزار شود ايران آمادگي بالايي براي اين ميزباني دارد و استقبال خواهد کرد.
کفاشيان درباره بازي ديروز تيم‌ملي مقابل قطر که با نتيجه بدون گل خاتمه يافت گفت: اين بازي براي رفع نقايص ملي‌پوشان بود و از کميته فني خواستيم اين ديدار و ديدارهاي تدارکاتي آينده را به‌طور کامل مورد ارزيابي قرار دهد.
وي درباره سوءتفاهم بوجود آمده در کميته فني تيم‌ملي فوتبال خاطرنشان کرد: در صحبتي که با اعضا داشتيم قرار شد حضور اين افراد در جلسات بيشتر شود و تعاملات در رابطه با تيم‌هاي ملي افزايش يابد.
کفاشيان افزود: خوشبختانه سوءتفاهمات بوجود آمده نيز برطرف شد و امير قلعه‌نويي بار ديگر به اين کميته بازگشت.

رئيس فدراسيون درباره سخنان امير حاج‌رضايي درباره اينکه تمام اعضاي کميته فني بايد از اين کميته کنار بکشند گفت: پيش از اين از حاج‌رضايي درخواست کرديم که در کميته فني حضور داشته باشد که ايشان قبول نکردند و در شرايط فعلي نيز باز از ايشان درخواست مي‌کنيم که در اين کميته حضور يابند.

 کفاشيان درباره نتايج تيم‌ملي در جام‌ملت‌ها خاطرنشان کرد: بسيار اميدوار به نتيجه‌گيري بازيکنان هستيم. قطعاً به جمع 4 تيم پاياني راه خواهيم يافت و مي‌توانيم با تلاش عنوان قهرماني را کسب کنيم.
رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا با عدم نتيجه‌گيري تيم‌ملي در جام‌ملت‌ها استعفا مي‌کنيد با خنده گفت: استعفايي در کار نخواهد بود و براي 4 سال بعدي برنامه‌ريزي خواهيم کرد.
وي درباره تصميم در مورد داوران ديدار ذوب‌ آهن و مس گفت: بايد آقاي عنايت از سفر برگردد و پس از آن دراين باره تصميم‌گيري مي‌کنيم.

 

دیدگاه‌ها