کد خبر : 33393 | 29 آذر 1389 ساعت 16:20 | 964 بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی، جانشین رافا در اینتر؟

به گزارش رسانه های ایتالیایی، ممکن است رافا بنیتس، سرمربی اینتر، تنها چند روز پس از قهرمانی با تیمش در رقابت های جام باشگاه های جهان مجبور شود این باشگاه را ترک کند.

اسپالتی، جانشین رافا در اینتر؟

   گفته مي شود که بسياري از ستاره هاي بزرگ نرآتزوري از حضور بنيتس در رختکن تيم راضي نيستند و به گزارش گاتزتا دلواسپورت، ماسيمو موراتي، مالک باشگاه نيز نمي تواند بيش از اين به رافا فرصت بدهد.

موراتي هنوز براي تصميم گيري نهايي در مورد بنيتس به قطعيت نرسيده و همين مسئله شايعات در مورد آينده او را افزايش داده است. بنيتس روز گذشته خواستار اين شده بود که مديران اينتر حمايت بيشتري از او بکنند يا اينکه زودتر تصميم شان را براي اخراجش بگيرند.

گفته مي شود که موراتي به دنبال استخدام لوچيانو اسپالتي، سرمربي زنيت سن پترزبورگ است، مربي اي که اين فصل تيمش را قهرمان روسيه کرد. البته از لئوناردو، سرمربي فصل گذشته ميلان نيز به عنوان ديگر گزينه مورد نظر موراتي نام برده مي شود.

براساس گزارش ها مارکو برانکا، مدير ورزشي اينتر، به دنبال برقراري ارتباط با اسپالتي براي کسب رضايت او براي حضور در اينتر است، به ويژه اينکه سرمربي زنيت در حال حاضر براي سپري کردن تعطيلات زمستاني در ايتاليا به سر مي برد.


 

دیدگاه‌ها