کد خبر : 33089 | 26 آذر 1389 ساعت 11:56 | 485 بازدید | 0 دیدگاه

حمید استیلی:بـا همـان روش قبلـی‌ام كـار مـی‌كـنـم

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: همان روند فنی گذشته را در شاهین دنبال می‌کنم اما تلاش می‌کنیم مشکل گل نزدن تیم را برطرف کنیم.

حمید استیلی:بـا همـان روش قبلـی‌ام كـار مـی‌كـنـم

حميد استيلي درباره بازگشتش به تيم شاهين بوشهر گفت: رفتن من تصميم هيات موسس باشگاه شاهين بود که سرانجام يک روز بعد منصرف شد و ما به شاهين بازگشتيم. دوشنبه شب صفايي بوشهري امام جمعه بوشهر با بنده تماس گرفت و خواست که به اين تيم برگردم. او به گردن فوتبال بوشهر حق زيادي دارد. خودم هم وقتي بوشهر را ترک مي‌کردم به خاطر مردم خوب و تماشاچيان پورشوري که دارد احساس بدي داشتم و دلم با آنجا بود.

استيلي گفت: تيمي که ما ساختيم از نظر ارائه بازي‌هاي فني جزو تيم‌هاي بالاي جدول است. ما هم دربخش دفاع و هم در حمله خوب کار مي‌کنيم و مورد تاييد کارشناسان فوتبال هم قرار گرفته‌ايم اما تنها درنتيجه‌گيري مشکلاتي داشتيم، کما اين که شرايط داوري هم به ما لطمه زد اما هيچ وقت آنها را عنوان نکردم.

وي با بيان اين که مجيد کنگاني مديرعامل باشگاه شاهين با جدايي‌اش از اين تيم مخالف بوده، خاطرنشان کرد: کنگاني مخالف برکناري من بود و به خاطر اين اتفاق استعفا داد و رفت اما در بازگشت به شاهين خوشحالم که او هم به مسوليتش برمي‌گردد.

وي افزود: تا پايان ليگ هنوز 16 هفته و48 امتياز باقي است و با اين شيوه‌اي که ما کار مي‌کنيم انشاالله مي‌توانيم نتيجه‌گيري هم داشته باشيم. عمادرضا مهاجم عراقي توانمندي است که به شاهين پيوسته و او مي‌تواند برخي از مشکلات ما را در گلزني حل کند.

سرمربي شاهين با بيان اين که هيچ تغيير سيستمي را در روند فني شاهين ايجاد نخواهد کرد به ايسنا گفت: ما با همان روش گذشته کار مي‌کنيم. در بازيهاي گذشته با سيستم‌هاي متفاوتي کار کرديم که فوق العاده بود. اما همانطور که گفتم تنها مشکل تيم عدم گلزني است که سعي مي‌کنيم آن را هم برطرف کنيم.

وي درباره جذب بازيکنان جديد نيز گفت: عمادرضا يک بازيکن حرفه‌اي است که ما مي‌توانيم روي توانمنديهاي او حساب کنيم. عماد شاهين را دوست داشت که به اين تيم ملحق شد. همچنين يک جاي خالي ديگر داريم که تنها مي‌توانيم از بازيکن آزاد استفاده کنيم. يکي از بازيکنان خارجي ما شاهين را ترک کرده که مي‌توانيم به جاي او بازيکن خارجي هم بگيريم.

استيلي درباره بازي اين هفته تيمش مقابل پيکان قزوين نيز به ايسنا گفت: پيکان با حضور حميد عليدوستي متحول شده است. اين تيم بازي‌هاي خوبي را مقابل ذوب آهن و پرسپوليس انجام داد. بي‌ترديد مسابقه آساني براي ما نخواهد بود. مي‌دانيم که با حريف آماده و سرحالي روبرو هستيم. در اين مسابقه آل نعمه، ايمان حيدري و عباس پورخسرواني را نداريم اما مي‌توانيم از عمادرضا در ترکيب استفاده کنيم. بازيکنان شاهين انگيزه خوبي براي پيروزي در اين مسابقه خانگي دارند. من با وجود ترک شاهين نگذاشتم تمرينات تيم تعطيل شود و يکي از مربيان طبق همان برنامه‌ هاي قبل هدايت تمرينات را برعهده داشت. خوشحالم که دوباره به جمع مردم خوب بوشهر برمي‌گردم. واقعا مردم و تماشاچيان همه چيز فوتبال کشور هستند.

حميد استيلي هر گونه مذاکره با حبيب کاشاني سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس درباره حضور در پرسپوليس را رد کرد و گفت: هميشه با هر تيمي که قرارداد داشتم به آن پايبند بودم، ضمن اين که معتقدم هر تيمي که مربي دارد نبايد با مسولش براي حضور در آن تيم صحبت کند. به اين اصول هميشه پايبند بوده‌ام. پرسپوليس با علي دايي قرارداد دارد ضمن اين که او مربي خوبي است که انشاالله با حمايت مديريت تيم و تماشاچيانش مي‌تواند از اين بحران نجات يابد. بحران براي بسياري از تيم‌ها به خصوص تيم‌هاي بزرگ وجود داشته است. اما هميشه وقتي آن تيم از بحران خارج شده که عناصر آن دست به دست هم دادند و موفق شدند. بالابردن سطح روحي و رواني تيم پرسپوليس مي‌تواند يکي از عوامل مهم خروج از وضعيت کنوني باشد.

دیدگاه‌ها