کد خبر : 33082 | 26 آذر 1389 ساعت 11:27 | 712 بازدید | 0 دیدگاه

علیدوستی:پیكان هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین گفت: جرقه‌هایی در تیم پیکان زده شده اما با شرایط ایده‌آل هنوز فاصله زیادی داریم.

علیدوستی:پیكان هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله دارد

حميد عليدوستي درباره بازي اين هفته تيم فوتبال پيکان قزوين برابر شاهين بوشهر اظهار کرد: شاهين هم مانند ساير حريفان پيکان تيم قابل احترامي براي ماست. نکته مسابقه اين است که جايگاه هر دو تيم در جدول خوب نيست و ما بايد براي جداشدن از انتهاي جدول سه امتياز بازي را کسب کنيم. شاهين در بازي‌هاي گذشته فوتبال خوبي را به نمايش گذاشت و اکنون در برابر تماشاچيانشان با انگيزه بالاتري برابر ما ظاهر خواهند شد.

وي افزود: تيم آنها در روزهاي اخير دستخوش شرايطي شد که از جهتي مي‌تواند حريف منسجم‌تري را روبروي ما قرار دهد. در هر صورت در فوتبال هيچ اتفاقي قابل پيش‌بيني نيست.

عليدوستي درپاسخ به اين سوال که برخي مربيان معتقدند پيکان تحول يافته و آيا خودتان چنين نظري داريد؟ تصريح کرد: هنوز به آنچه که در تفکراتم براي اين تيم ساخته‌ام فاصله داريم. يک جرقه‌هايي در تيم به وجود آمده اما هنوز با شرايط ايده‌آل خيلي فاصله داريم. نکته‌اي که اميدواري من را بيش از پيش کرده است انگيزه و تلاش بازيکنان براي پيشرفت و موفقيت است. بايد از همکاري آنها تشکر کنم. سعي و کوشش آنهاست که باعث مي‌شود بتوانيم مسير بهترشدن را هموار کنيم. آنها با اين ويژگي توانستند پرسپوليس را شکست دهند و در بازي قبل مقابل ذوب آهن صدرنشين يک امتياز بگيرند.

سرمربي تيم پيکان ادامه داد: چند بازيکن به جمع ما اضافه شدند اما همانطور که قبلا هم گفتم بايد به هماهنگي کامل با ساير بازيکنان برسند. فوتبال يک ورزش گروهي است و عامل هماهنگي در آن بسيار مهم مي‌شود. گذشت زمان قطعا مي‌تواند اين شرايط را براي پيکان به وجود آورد. برنامه اصلي ما روي تعطيلات چند هفتگي ليگ در زمان برگزاري جام ملتهاي آسياست که پس از آن مي‌توانيم تيم قدرتمند و هماهنگي را تشکيل دهيم. تاکنون از ميزان پيشرفت بازيکنان و تلاش آنها راضي هستم. فشردگي بازيهاي ليگ به گونه‌اي است که ما حتي نتوانستيم يک بازي تدارکاتي داشته باشيم لذا مهره‌هاي جديد را در همين بازيهاي رسمي تست مي‌کنيم.

دیدگاه‌ها