کد خبر : 32802 | 21 آذر 1389 ساعت 13:12 | 934 بازدید | 0 دیدگاه

رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز پیگیری می شود

مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری چهار دیدار از مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی پیگیری می شود که در حساسترین دیدار سپاهان از راه آهن شهرری پذیرایی خواهد کرد.

 رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز پیگیری می شود

 سپاهان اصفهان و راه آهن شهرری، روز پنجشنبه هفته گذشته در اصفهان برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر بودند که با نتیجه تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید. این دو تیم عصر دوشنبه و پس از گذشت چهار روز از آن بازی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی بازهم با یکدیگر روبه‌رو می شوند. این بار دیدار آنها حتما برنده خواهد داشت و یک تیم فقط می تواند جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد. تیم پیروز این دیدار حریف پرسپولیس در جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد بود.

امروز همچنین تیم شگفتی ساز شهرداری یاسوج که موفق به شکست و حذف تیم ذوب آهن اصفهان شده است، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دیدار کاوه تهران می‌رود که در مرحله یک شانزدهم نهایی، پیکان قزوین را شکست داده بود. برگزاری این بازی از آن جهت اهمیت دارد که تیم پیروز مسابقه حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خواهد شد.

امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یک بازی تکراری لیگ برتری هم بین تیم‌های استیل آذین و فولادخوزستان برگزار می‌شود. این دو تیم نیز چهار روز پس از دیدارشان در لیگ برتر عصر دوشنبه برگزارکننده دیداری در چارچوب جام حذفی خواهند بود. بازی امروز برای فولادی‌ها جنبه انتقامی دارد، چرا که آنها معتقدند، شکست‌شان در دیدار روز پنجشنبه روی اشتباهات داوری رقم خورده است.

تیم‌های تراکتورسازی و ملوان بندرانزلی نیز عصر دوشنبه در تبریز باهم روبه‌رو می شوند تا یکی دیگر از چهار تیم برتر جام حذفی مشخص شود. تراکتورسازان که سودای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در سر می‌پروانند، چهار روز پس از پیروزی بزرگ مقابل پرسپولیس با این امید به دیدار ملوانان می روند تا با شکست این تیم لیگ برتری به جمع مدعیان اصلی قهرمانی جام حذفی وارد شوند.

- برنامه دیدارهای روز دوشنبه جام حذفی به شرح زیر است:
دوشنبه - 22/9/89
مرحله یک هشتم نهایی:
* سپاهان اصفهان - راه آهن شهرری، ساعت 14:30، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* شهرداری یاسوج - کاوه تهران، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی یاسوج

مرحله یک چهارم نهایی:
* استیل آذین تهران - فولادخوزستان، ساعت 14:30، ورزشگاه دستگردی تهران
* تراکتورسازی تبریز - ملوان بندرانزلی، ساعت 14:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
 

دیدگاه‌ها