کد خبر : 32316 | 15 آذر 1389 ساعت 16:33 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام جدیدی صادر کرد.

اخبار کمیته انضباطی

   در پي گزارشات رسيده در مورد مسابقه فوتبال بين تيمهاي فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان از سري مسابقات ليگ برتر در تاريخ 30/8/89 ،کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ،مجيد صالح مربي تيم ذوب آهن اصفهان را که به دليل اعتراضات مکرر از سوي داور مسابقه اخراج شد به توبيخ کتبي با درج در پرونده و پرداخت مبلغ ده ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

باشگاه هاي ابومسلم و پيام خراسان با توجه به عدم کسب رضايت تمام   طلبکاران خود، هر يک به کسر سه امتياز در فصل جاري و پرداخت مبلغ بيست ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شوند. همچنين در صورت اصرار به عدم اجراي آرا مجددا تنبيهات ديگري جهت تيمهاي فوق اعمال خواهد شد.

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال  با توجه به درخواست حذف بازيکن سايپا مهر کرج توسط هيات فوتبال کرج طي حکمي  پژمان چلنگري بازيکن سايپا مهر کرج را بازيکن آزاد اعلام کرد.

با توجه به دادخواست ارائه شده از طرف علي باقري بازيکن باشگاه پيکان قزوين مبنی بر عدم پرداخت مبلغ 20% از کل قرارداد صد و بيست ميليون توماني توسط باشگاه ،کميته انضباطي با توجه به ملاحظه پرونده و با توجه به اینکه نماينده باشگاه اقرار به کسر مبلغ 20% از مبلغ قرارداد فيما بين نموده است در حالي که بازيکن مذکور در هيچ يک از باشگاه هاي ليگ برتري بازي نکرده و يک فصل بعد از آن نيز در ليگ دسته يک بازي کرده است ،باشگاه پيکان را محکوم به پرداخت بيست و چهار ميليون تومان در حق علي باقري مي کند.راي صادره در مهلت يک هفته پس از رويت قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

روز يکشنبه مورخ 21/9/89 ، دژبد کارگزار رسمي نقل و انتقالات فيفا به طرفيت از خلدون ابراهيم بازيکن باشگاه نفت تهران به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال فراخوانده شد.


 

دیدگاه‌ها