کد خبر : 31817 | 08 آذر 1389 ساعت 20:17 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم ذوب آهن : داور به اشتباه به ضرر ما پنالتی گرفت

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در دیدار با تیم نفت تهران بر روی سجاد فیض الهی مرتکب خطای پنالتی نشدم و تصمیم داور در این صحنه اشتباه بود.

مهاجم ذوب آهن : داور به اشتباه به ضرر ما پنالتی گرفت

 محمد قاضي افزود:‌ براي کمک به خط دفاعي تيمم به محوطه جريمه آمدم و با قصد دفع توپ ، پاي خود را به سمت پاي فيض الهي بردم اما پايم هيچ برخوردي با پاي اين مهاجم نداشت.
 وي گفت‌: دراين صحنه که در منطقه جريمه اتفاق افتاد فيض الهي تظاهر کرد و با فريب دادن داور توانست يک ضربه پنالتي را براي تيمش به دست آورد.
 مهاجم تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، افزود: خوشبختانه بازيکن برزيلي تيم نفت تهران اين ضربه را به بيرون زد و حق از دست رفته ما ارجاع شد.
 وي پيرامون اين ديدار اظهارداشت : در نيمه اول ،‌تيم نفت تهران بازي بسته اي را به نمايش گذاشت و راههاي نفوذ تيم ما را بست اما در نيمه دوم با تدابير مربيان توانستيم به گل برسيم و سه امتياز اين ديدار را به دست آوريم .
 قاضي افت تيم فوتبال ذوب آهن پس از بازگشت از فينال قهرمانان باشگاههاي آسيا را رد کرد و افزود:‌ تيم ما دچار افت نشده اما بازيکنان به دليل طي کردن مسافت طولاني ايران تا توکيو و توکيو تا ايران ، دچار خستگي شدند.
 وي افزود: خستگي بازيکنان از يک سو و انگيزه حريفان براي رويارويي با تيم ما از سوي ديگر ، کار ما را براي نتيجه گيري در دو ديدار گذشته مشکل کرد.
 مهاجم تيم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اينکه خستگي بازيکنان اين تيم برطرف شده است ، گفت: بايد تلاش کنيم تا جايگاه خود را تا پايان مسابقات ليگ برتر باشگاههاي کشور حفط کنيم و به عنوان قهرماني دست يابيم .
 وي درباره ديدار اين تيم با تيم استيل آذين در هفته هفدهم ليگ برتر باشگاههاي کشور که عصر روز شنبه در تهران برگزار خواهد شد ، گفت: استيل آذين از بازيکنان حرفه اي خوبي برخوردار است و تغيير کادرفني نيز در آستانه برگزاري اين ديدار تاثيرمنفي بر اين تيم نخواهد داشت.
 وي افزود: تيم استيل آذين از بازيکنان بزرگي برخوردار مي باشند که بسيار تاکتيک پذيرند و اين موضوع کار ما را براي رويارويي با اين تيم سخت مي کند.
 قاضي تصريح کرد: همه ديدارهاي ليگ برتر براي تيم ذوب آهن حکم فينال را دارد و بازيکنان اين تيم با قدرت در ديدارهاي باقيمانده ظاهر خواهند شد. 
 

دیدگاه‌ها