کد خبر : 29248 | 01 آبان 1389 ساعت 10:00 | 907 بازدید | 0 دیدگاه

رضایی جایگزین خلعتبری در تیم امید می‌شود

در صورتی که مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن شرایط حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو را نداشته باشد، مهاجم پرسپولیس جایگزین وی در تیم امید می‌شود.

رضایی جایگزین خلعتبری در تیم امید می‌شود

  به دليل همزماني فينال مسابقات ليگ قهرمانان آسيا با حضور تيم اميد در بازي هاي آسيايي گوانگجو، باشگاه ذوب آهن اصفهان تمايلي به در اختيار گذاشتن محمدرضا خلعتبري به تيم اميد ندارد.
فينال ليگ قهرمانان 22 آبان در توکيو برگزار مي شود و در همين ايام تيم اميد نيز بايد در بازي هاي آسيايي گوانگجو حضور يابد.

خلعتبري جزء سه بازيکن بزرگسالي است که کادرفني تيم اميد براي بازي هاي آسيايي گوانگجو وي را انتخاب کرده اما به دليل شرايطي که براي ذوب‌آهن پيش آمده مربيان تيم اميد مجبور هستند روي بازيکن ديگري نظر داشته باشند.
پيش از انتخاب سه بازيکن بزرگسال براي تيم اميد غلامحسين پيرواني سرمربي اين تيم در بين اسامي بازيکنان بزرگسال، نام افرادي همچون هادي عقيلي، سيد جلال حسيني، مهدي رحمتي، محمدرضا خلعتبري و غلامرضا رضايي را به کميته بين المللي المپيک ارائه کرده بود. وي براي انتخاب نهايي سه نفر از اين نفرات پس از جمع بندي هاي نهايي تصميم به انتخاب رحمتي، سيد جلال حسيني و خلعتبري گرفت.
اکنون که باشگاه ذوب‌آهن به خلعتبري نياز دارد غلامحسين پيرواني در اين پست فقط مي تواند از غلامرضا رضايي استفاده کند.

در همين رابطه اميرحسين پيرواني مربي تيم اميد گفت: موقعيت تيم ذوب‌آهن را درک مي کنيم و نمي خواهيم به اين تيم لطمه بخورد. از طرفي هم بايد به فکر تيم اميد باشيم. عصر امروز جلسه اي با آقاي کفاشيان خواهيم داشت تا اين موضوع بررسي شود. البته در جلسه کميته فني هم بايد اين مورد مطرح شود.
وي افزود: با توجه به اينکه فقط مي توانيم از ليستي که به کميته بين المللي المپيک داده ايم نفرات خود را انتخاب کنيم در صورتي که حضور خلعتبري در تيم اميد منتفي شود بايد از غلامرضا رضايي استفاده کنيم و از اکنون بايد رايزني ها با باشگاه پرسپوليس صورت گيرد.

 

دیدگاه‌ها