کد خبر : 28925 | 25 مهر 1389 ساعت 08:33 | 991 بازدید | 0 دیدگاه

هفته هشتم بوندسلیگا

پایان بردهای سریالی ماینس

ماینس با نخستین باخت فصل خود صدرنشینی را همانند امتیازهای بازی برابر هامبورگ از دست داد.

پایان بردهای سریالی ماینس

  عصر شنبه با انجام شش ديدار هفته هشتم رقابت‌هاي بوندسليگا پيگيري شد. در اين رقابت‌ها که جمعه شب با ديدار تيم‌هاي کلن – بوروسيا دورتموند آغاز شده بود، ماينس، شگفتي‌ساز اين فصل رقابت‌ها در خانه خود برابر هامبورگ با يک گل تن به شکست داد وهمين شکست باعث شد تا صدر جدول رقابت‌ها را پس از هفت هفته از دست بدهد. گوئره رو، مهاجم پرويي هامبورگ با تک گل دقيقه 89 خود نخستين شکست فصل را به ماينس که در تمامي هفت ديدار قبلي خود در بوندسليگاي 2011 - 2010 پيروز از ميدان خارج شده بود، تحميل کرد.

در ديگر ديدار شنبه بايرن مونيخ در نبود انبوهي از بازيکنان آسيب ديده اش در خانه خود با نتيجه 3 بر صفر از سد هانوفر، تيم سوم جدول رقابت ها گذشت. گومس در نبود ديگر مهاجمان تيم مونيخي نهايت استفاده را برد و با هت تريک خود بايرن را برابر سرخ هاي فوتبال آلمان به پيروزي رساند. اين مهاجم اسپانيايي تبار در دقيقه هاي 21، 77 و 90 به ثمر رساند.

وردربرمن در خانه خود با نتيجه 2 بر يک فرايبورگ را شکست داد. در اين بازي آرون هونت (33) و هوگو آلميدا (73) براي برمن گلزني کردند. شوستر در دقيقه 62 تک گل فرايبورگ مهمان را به ثمر رساند.

شالکه اين بار با تساوي 2 بر 2 برابر اشتوتگارت در خانه متوقف شد. پادشاهان آبي پوش در اين بازي دو بار از مهمانان خود عقب افتادند؛ اما، هر بار از شکست رهايي يافتند و دومين تساوي فصل شان را رقم زدند. گبهارت (15) و هارنيک (74) دو بار اشتوتگارت را که به تازگي مربي خود را نيز برکنار کرده است، از مردان ماگات پيش انداختند. اما ادو (29) و کلاس يان هونته لار (80،پنالتي) با گلزني هاي خود بازي را به تساوي کشاندند. هونته لار هلندي که هم چنان روي نوار گلزني کام برمي دارد، با گل خود از روي نقطه پنالتي نگذاشت تا شکت ششم فصل براي شالکه رقم بخورد.

در دو ديدار ديگر سنت‌پائولي و بايرلورکوزن با نتيجه مشابه 3 بر 2 نورنبرگ و ولفسبورگ را شکست دادند. لورکوزن در حالي بازي برابر گرگ ها را با پيروزي پشت سر گذاشت که تا دقيقه 72 از ميزبانش عقب افتاده بود. ديگو (9) و گرافيته (68)، بازيکنان برزيلي ولفسبورگ اگر چه با گل هاي خود تيم شان را به برد نزديک کردند،‌ با اين حال سيمون رولفس (72،83) و ويدال (75، پنالتي) با سه گل خود لورکوزن را به سه امتياز اين بازي خارج از خانه رساندند. نورنبرگ هم اگر چه دوبار بازي را برابر سنت پائولي به تساوي کشاند، با اين حال در نهايت نتيجه و امتيازهاي بازي را به ميزبانش واگذار کرد.

با نتايج به دست آمده، دورتموند با توجه به پيروزي 2 بر 1 جمعه شب خود برابر کلن 21 امتيازي شد و با وجود هم امتيازي با ماينس به خاطر تفاضل گل بهتر بالاتر از اين تيم در صدر جدول رقابت‌ها باقي ماند. بايرلورکوزن هم با برد در خانه ولفسبورگ 15 امتيازي شد و به مکان سوم جدول راه يافت.

هفته هشتم رقابت‌هاي بوندسليگا يکشنبه با دو ديدار به پايان مي‌رسد، در اين رقابت‌ها کايزر‌سلاترن ميزبان اينتراخت فرانکفورت است. هوفنهايم هم از بوروسيامونشن گلادباخ پذيرايي مي‌کند.

 

دیدگاه‌ها