کد خبر : 28279 | 11 مهر 1389 ساعت 10:14 | 717 بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: به سلطه بارسلونا در فوتبال اسپانیا پایان می دهم

خوزه مورینیو کسی است که ادعا می کند می تواند به سلطه بارسلونا بر فوتبال اسپانیا پایان دهد اما بار دیگر به هواداران رئال مادرید هشدار می دهد که 'هری پاتر' نیست.

مورینیو: به سلطه بارسلونا در فوتبال اسپانیا پایان می دهم

  اين مربي 47 ساله هنگامي که هدايت چلسي را به عهده داشت نشان داد'''' مردي خاص'''' است و از تابستان گذشته سکان هدايت رئال مادريد را در دست گرفت تا اين تيم را به صدر جدول تيم هاي اروپايي برساند.
 مورينيو به ''''فوتبال فوکوس'''' گفت: هواداران بيش از حد توقع دارند، انتظار رسانه ها نيز زياد است. من به سختي کار مي کنم ولي آنها فکر مي کنند يک مربي ''''هري پاتر'''' است، چيزي که درتوان من نيست.
 مربي رئال مادريد گفت:موفقيت براي من اين خواهد بودکه درچهارمين سال قراردادم دهمين قهرماني ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا را براي رئال بياورم و به سلطه بارسلونا خاتمه دهم.فکر مي کنم مي توانم راهي پيدا کنم که نوار پيروزيهاي بارسلونا را قطع کند اما مشکل اين است که قهرماني نه با دو مسابقه بلکه با38 مسابقه بدست مي آيد.
 مورينيو در پاسخ به اين سوال که آيا رئال مادريد بزرگترين باشگاه فوتبال جهان است،گفت:اين طور فکر مي کنم،باشگاهي فوق العاده، شما اين را در هر لحظه احساس مي کنيد. هر وقت که به فرودگاهي در جهان مي رسيم يا حتي در اسپانيا، مانند آن است که بيتل ها در دهه 60 وارد سانفرانسيسکو مي شوند.
 از مورينيو درباره چلسي سوال شد. او پاسخ داد: من هميشه گوشه چشمم به چلسي است.دوستان زياد و روابط خوبي با باشگاه دارم. کارلو (آنجلوتي) مرد بزرگي است و روابط من با او بسيار خوب است. چلسي همه آنچه را که من دوست دارم، دارد.
 مورينيو همچنين بازيکن سابق منچستر يونايتد، کريستيانو رونالدو را که اکنون در رئال در دسترس اوست ،ستود و گفت: او استعدادي باورنکردني دارد. 

دیدگاه‌ها