کد خبر : 27582 | 25 شهریور 1389 ساعت 20:42 | 760 بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

تمرینات سرخپوشان تهرانی امروز (پنجشنبه) به درخواست کادر فنی، پشت درهای بسته انجام شد.

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

در آستانه بازي پرسپوليس در برابر شهرداري تبريز، تمرين سرخپوشان پشت درهاي بسته انجام شد.

تمرين امروز تيم پرسپوليس با حضور دو بازيکن خارجي اين تيم رنگ و بوي ديگري داشت. علي دايي با دقت تمرين بازيکنان خارجي‌ تازه‌وارد را زير نظر داشت تا نظر نهايي خود را درباره آنها اعلام کند.

تمرين سرخپوشان پايتخت ساعت 17 با گرم کردن زير نظر مولايي و انجام حرکات کششي آغاز شد. زولتان هارساني، مهاجم اسلواک و فلاويو بکجونيور هافبک – مهاجم برزيلي، همپاي ساير بازيکنان در مجموعه شرکت واحد تمرين کردند.

حسين عبدي هم که به تازگي و پس از پشت سر گذاشتن کلاس مربيگري فشرده‌ به ايران بازگشته است امروز در تمرين حاضر شد. دستيار دايي که به زبان انگليسي مسلط است صحبت‌هايي که درباره تمرين مطرح مي‌شد را براي اين بازيکنان ترجمه مي‌کرد و نحوه تمرين را براي آنها توضيح مي‌داد.

گلرها با يحيوي، مربي دروازه بان ها تمرينات اختصاصي خود را انجام مي‌دادند. در بخشي از تمرين حقيقي و احمدي به شوت از راه دور به سمت تيرک دروازه پرداختند.

بازيکنان پرسپوليس در تمرين امروز، با تذکرهاي پي در پي علي دايي مواجه مي‌شدند. دايي هر از چندگاهي تمرين را متوقف و به بازيکنان نکات فني را گوشزد مي کرد.

حسين بادامکي همچون جلسات قببل به صورت اختصاصي تمرين کرد. غلامرضا رضايي نيز که با آسيب ديدگي جزيي روبرو شده، به صورت اختصاصي با مولايي تمرين کرد.

کادر فني پرسپوليس در دقايقي از تمرين در گوشه‌اي از زمين چمن مجموعه شرکت واحد، جلسه کوتاهي با هم داشتند. پس از اين جلسه علي دايي بازيکنان را در وسط زمين تمرين جمع کرد و مدتي با آنها صحبت ‌کرد.

بخشي از تمرين امروز، به بازي دستگرمي بين دو تيم سفيد و زرد گذشت. اين بازي با نتيجه 4 بر 1 به سود تيم سفيد پايان يافت. کريم باقري دو بار براي تيم سفيدپوش گلزني کرد، محمد منصوري و فشنگچي نيز دو گل ديگر را به ثمر رساندند . تک گل تيم زرد را نيز زولتان هارساني، مهاجم اسلواک حاضر در تمرين به ثمر رساند.

بعد از فوتبال دستگرمي نوبت تمرين‌هاي متنوع تاکتيکي بود. علي دايي از خبرنگار سايت رسمي باشگاه خواست به منظور همکاري با کادر فني جزييات تمرين فاش نشود.

پايان رافت، مهاجم بلند بالاي سال‌هاي گذشته پرسپوليس نيز در محل تمرينات حضور يافته بود. رافت مدتي را با پرسپوليسي‌ها خوش وبش کرد و پس از تماشاي دقايقي از تمرين، مجموعه شرکت واحد را ترک کرد. تمرين ساعت 18 و 45 دقيقه با سرد کردن بازيکنان زير نظر مولايي پايان يافت.

پرسپوليسي‌ها پس از پايان تمرين براي پشت سر گذاشتن اردوي 48 ساعته خود عازم هتل لاله تهران شدند.

دیدگاه‌ها