کد خبر : 27321 | 18 شهریور 1389 ساعت 15:13 | 943 بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: فرد مناسبی برای صحبت درباره کرش نیستم

گرانقیمت ترین بازیکن فوتبال جهان امیدوار است بتواند رئال مادرید را در شروع رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

رونالدو: فرد مناسبی برای صحبت درباره کرش نیستم

   کريستيانو رونالدو در نخستين هفته از رقابت‌هاي فصل جاري لاليگا برابر رئال مايورکا دچار آسيب ديدگي شد و به همين خاطر نتوانست تيم ملي پرتغال را ديدارهاي اخيرش در مقدماتي يورو 2012 همراهي کند. ديدارهايي که با ناکامي کامل مردان کارلوس کرش همراه بود و نتيجه اي جز تساوي برابر قبرس و شکست از نروژ را برايشان به همراه نداشت.


 رونالدوي 25 ساله به احتمال فراوان نخواهد توانست قوهاي سيپد را در بازي برابر اوساسونا، از هفته دوم رقابت هاي لاليگا در سانتياگو برنابئو همراهي کند. با اين حال از اميدواريش براي حضور در بازي برابر آژاکس آمستردام در هفته نخست دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا خبر داد. او در حاشيه مراسم رونمايي از ساعت هاي لوکس عنوان کرد: "تنها به اين موضوع فکر مي کنم که دوباره بتوانم با تيم بازي کنم. فکر مي کنم از بازي با آژاکس دوباره حاضر باشم."


 او ادامه داد: "هنوز به طور 100 درصد آماده نيستم، با اين حال روز به روز بهتر مي شوم. تنها 2 – 3 روز زمان نياز دارم تا دوباره در تيم باشم."


 مهاجم سال هاي پيش منچستر يونايتد و اسپورتينگ ليسبون در پاسخ به پرسشي درباره کارلوس کرش، سرمربي تيم ملي فوتبال پرتغال تنها گفت: "دوست ندارم، به اين پرسش جوابي بدهم. در واقع فرد مناسبي براي صحبت درباره مربي نيستم."


رونالدو و کرش در پايان جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي با يکديگر درگيري لفظي داشتند. پس از پايان تلخ آن رقابت ها و همچنين تساوي 4 بر 4 خانگي برابر قبرس و شکست يک بر صفر در نروژ ادامه حضور کرش در تيم ملي پرتغال بسيار سخت شده و بسياري احتمال مي دهند، دستيار سال هاي پيش سر آلکس فرگوسن بزودي از کار برکنار خواهد شد.

 
 

دیدگاه‌ها