کد خبر : 27110 | 13 شهریور 1389 ساعت 15:22 | 708 بازدید | 0 دیدگاه

لام: تنها نیاز بایرن‌، زمان است

مدافع ملی‌پوش و کناری بایرن‌مونیخ گفت: تنها چیزی که بایرن اکنون به آن نیز دارد زمان است تا شرایط ایده‌آل خود را به دست آورد.

 فيليپ لام اظهار داشت: پس از بازي با کايزرس لاترن و باخت 2 بر صفر از اين تيم بحث هاي زيادي در اطراف تيم، مطرح شده و منتقدان ايرادات زيادي از تيم گرفتند. فکر مي کنم اين همه ايراد از تيمي که فصل گذشته نتايج درخشاني داشت، هيچ لزومي نداشته باشد. اين گروه منتقد بايد توجه داشته باشند، تنها چيزي که بايرن اکنون به آن نياز دارد، زمان است.

 اين بازيکن 25 ساله که در رقابت هاي جام جهاني 2010 خوش درخشيد و در عين حال به خاطر داشتن مسئوليت کاپيتاني، بحث دامنه دار و حاشيه اي عدم تمايل براي بازپس دادن بازوبند کاپيتاني تيم ملي به ميشاييل بالاک را مطرح کرد، افزود: به خاطر حضور بازيکنان آلماني و غيرآلماني پرتعداد در تيم هاي جام جهاني، ديرتر از ساير تيم هاي بوندس ليگا کار آماده سازي براي فصل جديد را شروع کرديم.

 لام گفت: وقتي فصل شروع شد‌، در وضعيت آمادگي صددرصد قرار نداشتيم. با اين وضعيت متاسفانه پيکار هفته دوم با کايزرس‌لاترن پيش آمد که 2 بر صفر باختيم. در حالي که در کل، بازي را تحت کنترل داشتيم. بايد در عين انجام کارهاي تمريني قدري صبر کنيم تا تيم به شرايط مطلوب برسد.

دیدگاه‌ها