کد خبر : 26736 | 03 شهریور 1389 ساعت 11:42 | 596 بازدید | 0 دیدگاه

آشوبی: سلامتی‌ام مهمتر از حضور در تیم ملی است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به مشکلی که دارم سلامتی‌ام مهمتر از حضورم در تیم ملی است.

آشوبی: سلامتی‌ام مهمتر از حضور در تیم ملی است

 فرزاد آشوبي درباره دليل تصميمش مبني بر همراهي نکردن تيم ملي در چين اظهار داشت: من دندان نهفته اي در فکم دارم که اذيتم مي کند و در اين مدت فرصتي براي جراحي نداشتم اما تعطلات ليگ بهترين فرصت است تا بتوانم اين مشکل را حل کنم.
وي افزود: اگر اين زمان را براي حل مشکلم از دست بدهم ديگر فرصتي نيست چون بازي هاي ليگ به طور فشرده برگزار مي شود.
بازيکن استقلال در خصوص اينکه آيا افشين قطبي را از تصميمش مطلع کرده يا خير گفت: هنوز با قطبي در اين باره صحبتي نکردم اما قطعا بايد ايشان را در جريان بگذارم. تحمل اين وضعيتي که دارم برايم سخت است.
آشوبي در مورد اينکه ممکن است جايگاه خود را در تيم ملي از دست بدهد، عنوان کرد: تيم ملي و حضور در آن برايم مهم است اما سلامتي ام مهمتر است.
وي در ادامه در مورد اينکه آيا به راي کميته انضباطي بابت جريمه شدن به دليل مصاحبه عليه ترابيان اعتراض کرده يا خير گفت: قرار بود باشگاه اين مورد را پيگيري کند. البته آقاي ترابيان در مصاحبه اي گفته بود که شکايتي از من نکرده و فکر مي کنم همين دليلي شود که کميته انضباطي اعتراضم را بپذيرد.
آشوبي در مورد شرايط استقلال براي بازي با سپاهان گفت: بعد از بازي با نفت تهران شرايط کمي سخت شده است اما بايد براي بازي با سپاهان خود را آماده کنيم تا بازي با نفت جبران شود.

 

دیدگاه‌ها