کد خبر : 25564 | 09 مرداد 1389 ساعت 15:23 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

نوری: هواداران حق دارند از پرسپولیس توقع داشته باشند

هافبک پرسپولیس گفت: هواداران همیشه از این تیم توقع دارند و این توقع به حق است.

محمد نوري اظهار داشت: شرايط پرسپوليس هر هفته بهتر از هفته گذشته مي شود. اين تيم تا تبديل شدن به يک تيم ايده آل دو سه هفته اي زمان نياز دارد. البته هواداران تيم هميشه از پرسپوليس توقع دارند که اين توقع هم بجا است.

وي در مورد بازي با صباي قم عنوان کرد: مديريت تيم صبا همان مديريت سال گذشته است اما 10، 11 بازيکن از اين تيم جدا شده و کادرفني هم تغيير پيدا کرده است. اين تيم نياز به زمان دارد. صباي واقعي را بايد از هفته پنجم به بعد ديد.

هافبک پرسپوليس در خصوص شرايط خود در اين تيم تصريح کرد: از همان بازي اول وضعيت خودم در پرسپوليس را درک کردم. از قبل هم با تفکرات دايي آشنا بودم. براي اينکه بتوانم به بازيکن تاثيرگذاري در اين تيم تبديل شوم زمان زيادي نمي خواهم.

نوري در ارتباط با اينکه به گلزني هم فکر مي کند، گفت: گلزني براي من مهم نيست و مهم 3 امتياز هر بازي است.رسيدن به هدف تيم لذت بيشتري نسبت به گلزني دارد.

اين بازيکن در مورد توپ هاي جديد سازمان ليگ براي ليگ برتر خاطر نشان کرد: اين توپ ها خوب نيست، سبک است و کيفيت هم ندارد. نمي دانم چرا وقتي شرکت هاي نايک و آديداس هست از توپ هاي آل اشپورت استفاده مي شود؟
ديدار تيم هاي صبا و پرسپوليس فردا در ورزشگاه يادگار امام ساعت 20:45 برگزار مي شود.

دیدگاه‌ها