کد خبر : 23336 | 27 خرداد 1389 ساعت 15:48 | 860 بازدید | 0 دیدگاه

جام جهانی فوتبال؛ انگلیسی ها به دنبال اعاده حیثیت

تیم ملی فوتبال انگلیس در حالی دومین دیدار خود در جام جهانی 2010 را برابر الجزایر برگزار می کند که برای اعاده حیثیت فقط به پیروزی در این مسابقه نیاز دارد.

  شاگردان فابيو کاپلو سرمربي تيم فوتبال انگليس در حالي با اميد فراوان جام نوزدهم را آغاز کردند که با اشتباه فردي دروازه بان خود در اولين مسابقه برابر تيم فوتبال آمريکا پيروزي را با تساوي عوض کردند و کسب سه امتياز در بازي برابر الجزاير تنها نتيجه اي است که مي تواند هواداران اين تيم را راضي کند.
 دومين بازي تيم هاي حاضر در گروه C جام جهاني فوتبال ساعت 16 روز جمعه با بازي تيم هاي فوتبال اسلوني و آمريکا در شهر ژوهانسبورگ برگزار مي شود.
 تيم فوتبال اسلوني که با پيروزي برابر الجزاير و تساوي انگليس با آمريکا در نخستين بازي خود توانست با سه امتياز و به تنهايي در صدر جدول گروه سوم قرار بگيرد براي حفظ صدرنشيني و صعود به مرحله بعد بايد در مسابقه برابر آمريکا نيز پيروز از ميدان خارج شود.
تيم فوتبال آمريکا در بازي برابر انگليس با خوش شانسي و روي اشتباه محرز گرين دروازه بان حريف به تساوي رسيد و با ارائه يک بازي منطقي اين تيم را از کسب سه امتياز ناکام گذاشت.
 به نظر مي رسد فابيو کاپلو در دومين ديدار تيمش که در شهر کيپ تاون مقابل الجزاير برگزار مي شود، گرين دروازه بان اين تيم را روي نيمکت بنشاند چرا که اين دروازه بان به واسطه دريافت گل بچگانه مورد انتقاد شديد رسانه ها و مردم کشورش قرار گرفته است.
مهمترين دغدغه کاپلو مصدوميت لدلي کينگ مدافع وسط انگليس در بازي برابر آمريکا است که خود اين بازيکن پيش از شروع جام جهاني جايگزين ريو فرديناند مدافع مصدوم جزيره شده بود.
تيم فوتبال الجزاير که نخستين بازي خود را در جام جهاني با شکست به اتمام رسانده و بدون امتياز در قعر جدول اين گروه قرار گرفته است چيزي براي از دست دادن ندارد و با ارائه يک بازي هجومي برابر انگليس ظاهر خواهد شد.
همچنين ساعت 23 روز جمعه آلمان و صربستان از گروه D مسابقات جام جهاني رو در روي يکديگر قرار خواهند گرفت.
آلمان با پيروزي قاطع و پر گل 4 بر صفر در صدر جدول اين گروه قرار دارد و در حالي به مصاف صربستان مي رود که اين تيم نيز با شکست در اولين مسابقه خود برابر غنا بدون امتياز در رده سوم جدول قرار دارد.
ارائه يک بازي هماهنگ و با حوصله توسط شاگردان يواخيم لو که در بازي برابر استراليا به خوبي نمايان بود، باعث شد تا غيبت بازيکنان سرشناسي چون ميشائيل بالاک هافبک خلاق و رنه آدلر دروازه بان اصلي اين تيم که به دليل مصدوميت قادر به همراهي ژرمن ها نبودند به چشم نيايد.

دیدگاه‌ها