کد خبر : 20978 | 01 اردیبهشت 1389 ساعت 14:59 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز:ما برای باقی ماندن در لیگ برتر نیازمند اتفاقی نادر هستیم

علی فیروزی گفت: در فوتبال ما اتفاقات نادر زیاد می‌افتد و من امیدوارم که یکی از این اتفاقات نیز به سود ما رقم بخورد تا ما در لیگ برتر باقی بمانیم.

  علي فيروزي در خوزستان اظهارکرد: با توجه به اينکه بازي بعدي ما 12 ارديبهشت ماه است به همين دليل پس از بازي با ملوان سه روز بازيکنان تيم را استراحت داده‌ايم و از روز سه‌شنبه بعدازظهر تمرينات خود را براي بازي برابر سايپا آغاز کردیم.

 وي با اشاره به اينکه شرايط براي بقاي آبي‌پوشان اهواز در ليگ برتر بسيار سخت شده است، خاطرنشان کرد:‌ شکست ما در 2 بازي اخير عادلانه نبود و حداقل بايد با يک امتياز از زمين خارج مي‌شديم. اگر در بازي با فولاد پنالتي دقيقه 15 ما گرفته و کاملي مفرد نيز از زمين مسابقه اخراج مي‌شد شرايط تا حدودي به نفع ما تغيير پيدا مي‌کرد و مابا توجه به 10 نفره شدن فولادي‌ها راحت‌تر بازي مي‌کرديم.

 سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز ادامه داد: اما متاسفانه داور اين ديدار به راحتي از پنالتي ما گذشت. در اين ديدار، بازي کاملا در اختيار ما بود و موقعيت‌هاي گل 100 درصد نيز داشتيم اما متاسفانه از آن‌ها استفاده نکرديم.

 وي اظهار کرد: در بازي با ملوان نيز ما بايد حداقل يک امتياز مي‌گرفتيم. ما با توجه به سيستم و تاکتيکي که اتخاذ کرده بوديم سعي در مقابله با حريف داشتيم. ما مي‌دانستيم که ملوان باتوجه به نتايج ضعيفي که گرفته‌، در صدد است تا در خانه خودش به گل برسد و براي محقق شد آن نيز در 15 تا 20 دقيقه نخست بازي فشار زيادي به ما وارد مي‌کند.

 فيروزي افزود: ما نيز در 45 دقيقه اول، بازي را بخوبي کنترل کرديم و حتي در ضد حمله نيز موقعيت‌هاي زيادي خلق کرديم. در نيمه دوم نيز سيستم را به 2-4-4 تغيير داديم. در اين نيمه نيز شرايط به سود ما بود بازيکنان استقلال حمله مي‌کردند اما ملواني‌ها دل به ضد حمله بسته بودند و در نهايت نيز به دليل اشتباه خط دفاع ما، ملواني‌ها تک گل اين ديدار را به ثمر رساندند.


 وي گفت: ما پس از دريافت اين گل سيستم تيم را تغيير داديم و فشار خود را براي رسيدن به گل بيشتر کرديم. در اين شرايط ملواني‌ها نيز در زمين خود تجمع کرده بودند. متاسفانه در دقيقه 94 که شايد آخرين موقعيت يک بازيکن است، آتسو موقعيت به دست آمده براي تيم را از دست داد.


 سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز با ابراز اميدواري از باقي ماندن استقلال اهواز در رقابت‌هاي ليگ برتر کشور،اذعان کرد: در فوتبال اتفاقات زيادي مي‌افتد اما در فوتبال ما نور علي نور است، به همين خاطر پيش‌بيني نتايج رقابت‌ها کار بسيار سختي است. در هر صورت تمام هدف ما ارايه بازي زيبا و کسب نتيجه از سه ديدار باقي مانده است.


 وي در خصوص جريمه نقدي آبي‌پوشان اهوازي پس از بازي برابر ملوان گفت: من به دليل حضور در کنفرانس خبري در رختکن نبودم اما گويا شفيع‌زاده در رختکن و به ميان بازيکنان رفته و گفته است که اگر شما تمام بازي‌ها را همانند 2 بازي اخير انجام داده بوديد الان استقلال اهواز در انتهاي جدول قرار نگرفته بود. همچنين براساس آنچه که من درروزنامه‌ها خوانده‌ام شفيع‌زاده جريمه‌هايي را نيز براي بازيکنان در نظر گرفته است ولي در اين خصوص مطمئن نيستم؛ زيرا هنوز با شفيع‌زاده صحبت نکرده‌ام.


 فيروزي به حمايت خوب هواداران از آبي‌پوشان اهوازي اشاره و خاطرنشان کرد: آن‌ها در حمايت از تيم استقلال سنگ تمام گذاشته‌اند و در شرايط سخت آب و هوايي اهواز از اين تيم حمايت کردند. وضعيت ما بسيار بد است اما اميدواريم براي جبران حمايت آن‌ها در ليگ برتر باقي بمانيم.


 وي با تقدير از زحمات برادران شفيع‌زاده گفت: استقلال اهواز يک تيم خصوصي است و حضور اين تيم در دوره‌هاي مختلف ليگ برتر جاي تقدير از مديرعامل آن دارد. برادران شفيع‌زاده براي تامين منابع مالي اين تيم به هر دري مي‌زنند و حيف است تيمي که اين همه براي آن هزينه ‌شده است از ليگ برتر سقوط کند.


 سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز در خصوص شرايط روحي آبي‌پوشان اهوازي گفت: طبيعي است؛ آن‌ها احتمال مي‌دهند که ديگر شانسي براي ماندن در ليگ برتر ندارد. با اين شرايط بازگرداندن روحيه و انگيزه به آن‌ها بسيار سخت است. البته با توجه به نتايجي که ديروز رقم خورد نيمچه ‌شانسي براي ما باقي ماند.


  آبي‌پوشان اهوازي 12 ارديبهشت ماه در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر کشور در اهواز به مصاف تيم سايپا کرج مي‌رود.
 
 

دیدگاه‌ها