کد خبر : 19906 | 26 اسفند 1388 ساعت 07:44 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا

صعود اینترمیلان و زسکامسکو

تیم های فوتبال اینتر میلان ایتالیا و زسکا مسکو روسیه به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا صعود کردند.

  در چارچوب دور برگشت از مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههاي اروپا تيم فوتبال اينتر ميلان ايتاليا با يک گل از سد تيم فوتبال چلسي انگليس گذشت و سه بر يک در مجموع دو ديدار رفت و برگشت جواز حضور در مرحله يک چهارم نهايي اين رقابتها را کسب کرد.
 در اين ديدار که در برابر سي و هشت هزار تماشاگر ورزشگار استمفورد بريج شهر لندن برگزار شد تيم فوتبال اينتر توسط ساموئل اتوئو بازيکن کامروني خود و در دقيقه هفتاد و هشتم بازي به به گل برتري رسيد.
 در اين ديدار ديديه دروگبا مهاجم اهل ساحل عاج تيم چلسي با کارت قرمز داور بازي در دقيقه هشتاد و هفت از زمين مسابقه اخراج شد.
 در ديگر ديدار برگزار شده اين مرحله نيز تيم فوتبال زسکا مسکو روسيه با نتيجه دو بر يک از سد تيم سويا از اسپانيا گذشت و در مجموع سه بر دو جواز حضور در دور بعدي اين رقابتها را کسب کرد.
 در اين ديدار که در ورزشگاه سانچز و به قضاوت ويکتور کاساي از مجارستان برگزار شد توماس نسيد در دقيقه سي و نه و کايسوکه هندا در دقيقه پنجاه و پنج بازي براي زسکا مسکو گلزني کردند و تک گل تيم سويا نيز در دقيقه چهل و يک بازي و توسط ديه گو پروتي به ثمر رسيد.
 در ادامه اين رقابتها چهارشنبه شب تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا مدافع عنوان قهرماني اين رقابتها در ورزشگاه نيوکمپ شهر بارسلون پذيراي اشتوتگارت آلمان است و تيم هاي فوتبال بوردو فرانسه و المپياکو يونان در ورزشگاه ژاک شابان دلماس شهر بوردو به مصاف هم مي روند.
 
 

دیدگاه‌ها