کد خبر : 19756 | 22 اسفند 1388 ساعت 09:49 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تراکتورسازی: دیدار دو تیم تراکتور و استیل آذین فاقد کیفیت لازم بود

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دیدار این تیم با استیل آذین تهران آنگونه که انتظار می رفت، به لحاظ فنی از کیفیت لازم برخوردار نبود.

  عبدالمجيد باقري نيا روز جمعه پس از برتري 2 بر يک تراکتور مقابل استيل آذين، تصريح کرد: اين بازي گرفتار هيجانات و حواشي متعدد ناشي از حضور تماشاگران بود که هيچ يک از دو تيم نتوانستند توانايي هاي فني خود را به خوبي بروز دهند، در حالي که هر دو تيم با توجه به داشته هاي خود مي توانستند بهتر از اين عمل کنند.
وي اضافه کرد: البته تراکتورسازي به هيچ عنوان قابل مقايسه با تيم هايي مثل استيل آذين و سپاهان نيست و کمبود بازيکن تيم ما را عذاب مي دهد.
باقري نيا افزود: با تمام اين اوصاف ما تلاش مي کنيم ارايه گر فوتبالي زيبا و تماشاگرپسند باشيم تا در ادامه رقابت هاي ليگ برتر موفق تر عمل کنيم.
مربي تيم فوتبال تراکتورسازي درباره کيفيت فني جاسم کرار بازيکن عراقي تيم خود که زننده هر دو گل اين بازي بود، گفت: اين بازيکن يکي از تاثيرگذار ترين هاي ما در اين بازي بود که خوشبختانه پس از مدتي خود را با بقيه بازيکنان هماهنگ کرده و عملکردي بسيار عالي از خود نشان مي دهد.
باقري نيا، با بيان اينکه اين بازيکن عراقي با اصرار کمالوند به تيم تراکتور آمده است، دليل استفاده اندک از اين بازيکن در ديدار هاي قبلي را ناهماهنگي و نيز برخي مسايل انضباطي ذکر کرد.
وي، دليل آوردن مهرداد پولادي در نيمه دوم به زمين را استفاده از شوت هاي راه دور اين بازيکن و نزديک تر شدن جاسم کرار به دروازه حريف عنوان کرد و افزود: خوشحاليم که اين تاکتيک مفيد فايده شد و توانستيم با حرکات جاسم روي دروازه حريف خطرناک ظاهر شده و در نهايت به گل برتري دست يابيم.
ديدار تيم هاي تراکتورسازي تبريز و استيل آذين تهران از هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال باشگاههاي ايران عصر جمعه با پيروزي 2 بر 1 نماينده تبريز به پايان رسيد.

دیدگاه‌ها