کد خبر : 1862873 | 14 دی 1401 ساعت 16:43 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

هوا وحشتناک آلوده بود و بازی باید تعطیل می‌شد؛

تارتار: برخی بازیکنان ما تحت تاثیر پیشنهاداتشان هستند!

تارتار می‌گوید برگزاری بدون تماشاگر بازیها انگیزه بازیکنان را گرفته است.

تارتار: برخی بازیکنان ما تحت تاثیر پیشنهاداتشان هستند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با هوادار حضور یافت و گفت: بازی، بازی زیبایی نبود و هر دو تیم قصد داشتند یکدیگر را پرس کنند. هوادار در نیمه اول ما را به خوبی تحت فشار قرار داد و پرس کرد و روی یک کرنر گل زد و موقعیت دیگری نبود. در نیمه دوم ما مسلط شدیم به بازی تا اینکه بازیکن ما اخراج شد و با اشتباهش کار ما را سخت کرد. در موقعیتهای ایستگاهی می‌توانستیم به گل برسیم اما کم دقت بودیم و از دست دادیم و در نهایت هوادار به خواسته‌اش رسید و به آنها تبریک می‎گویم.

وی افزود: در نیم فصل باید تغییراتی داشته باشیم و ضعف های خودمان را پوشش دهیم. اما داور بازی هم که داور جوانی بود، به نظرم نتوانست نمره قبولی بگیرد. من فکر می‌کردم بهتر از این‌ها قضاوت کند. در یک صحنه گوشه هجده قدم روی بازیکن ما خطای پنالتی بود و کاملا روی بازیکن ما سوار شد اما چشم پوشی کرد و فکر می‌کنم خیلی یک طرفه سوت زد. امیدوارم داوران ما یاد بگیرند با صدا خطا نگیرند. ما باید برویم به بازیکنانمان یاد بدهیم که با صدای بلند فقط بیفتید روی زمین! فرق داور خوب و معمولی این است که فریب بازیکن را نخورد اما متاسفانه داور امروز کم تجربه بود و به نظرم نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد.

او درباره کیفیت نیم فصل اول اظهار داشت: تیمها دفاع کردن را خوب بلدند و خود یاد گرفتند و در بخش دفاع خوب هستند اما در بخش حمله آن کیفیت لازم نیست. هم از نظر بازیکن و هم از نظر ساختاری. به نظر من در بخش حمله باید بازیکنان باکیفیت خارجی جذب شود. ما نمی‌توانیم بازیکن خارجی باکیفیت جذب کنیم و از آن طرف بازیکنان داخلی هم جذب تیمهای خوب می‌شوند. امیدوارم طوری شود که تیمهای صنعتی، تعدیلی در آنها ایجاد شود و بودجه‌ها مساوی شود.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیمش راضی است؟ گفت: تا قبل از این بازی راضی بودم و باتوجه به بضاعتمان خوب بودیم اما این بازی من را تحت تاثیر قرار داد و من از یک سری بازیکنان ناراحتم و فکر می‌کنم تلاش مورد انتظار ما را انجام ندادند که خدایی نکرده در جدول سقوط نداشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص مذاکره سایر باشگاه‌ها با بازیکنانش و تاثیر بر نتایج عنوان کرد: صددرصد تاثیر داشته و در دو بازی گذشته برخی بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و به فکر رفتن هستند. اما باشگاه از حق و حقوق خودش کوتاه نخواهد آمد.

وی درباره آلودگی هوا اظهار داشت: فکر می‌کنم می‌خواهند فقط لیگ را تمام کنند. چون واقعا هوا خیلی آلوده بود و من از وقتی آمدم بیرون سردرد وحشتناک داشتم. بازیکنان هم انسان هستند و اگر هوا آلوده است باید بازی ها را تعطیل کنند.

مهدی تارتار درباره غیبت تماشاگران و عدم انگیزه بازیکنان گفت: من در چند هفته گذشته هم گفتم باید راهکاری باشد که هواداران به ورزشگاه بیایند چون واقعا بازیها مثل بازی دوستانه است و فوتبال بی روحی را شاهد هستیم.

دیدگاه‌ها