کد خبر : 18483 | 08 بهمن 1388 ساعت 18:38 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه دیدار صبا و سپاهان

اعتراض‌های شدید کربکندی و تحریک هواداران توسط رحمتی

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در دقایق پایانی بازی به شدت به تصمیم داور معترض بود.

اعتراض‌های شدید کربکندی و تحریک هواداران توسط رحمتی
  پس از اينکه محسن قهرماني در دقايق پاياني بازي به نفع تيم سپاهان پنالتي گرفت و اين ضربه تبديل به گل شد، رسول کربکندي سرمربي صبا به شدت نسبت به اين تصميم معترض شد و در حالي که عصبانيت او را کسي نمي‌توانست کنترل کند وارد زمين مسابقه شد.

 *داوود حقي که نسبت به تصميم داور براي گرفتن پنالتي به نفع سپاهان معترض بود به دليل اين اعتراض اخراج شد و در حالي که با ناراحتي و اعتراض زمين را ترک مي‌کرد به جاي رفتن به رختکن پشت دروازه صبا نشست.

 *تصميم داور براي گرفتن پنالتي به نفع سپاهان باعث اعتراض شديد نيمکت نشينان صبا شد به طوري که جلال مرادي ناظر داوري اين مسابقه براي آرام کردن اين فضا مجبور شد وارد زمين مسابقه شود.

 *محسن قهرماني که به شدت از سوي هواداران تيم صبا تحت فشار بود با کمک ماموران نيروي انتظامي زمين مسابقه را ترک کرد. هواداران صبا به دليل اعتراض به تصميم او هنگامي که وي به همراه کمک خود قصد ترک زمين را داشت بطري آب پرتاب کردند که يکي از اين بطري‌ها به کمک قهرماني اصابت کرد.

 *هواداران تيم صباي قم پس از پايان بازي به دليل اعتراض به تصميمات داور در اين ديدار فحاشي شديدي عليه تيم داوري انجام دادند. عده‌اي از اين هواداران با ديدن امير حاج‌رضايي؛ مشاور باشگاه سپاهان در جايگاه ويژه با سردادن شعاري با اين مضمون که «قهرماني به اين سبک فايده ندارد» به وي معترض شدند.

 * احسان حاج صفي پس از پايان بازي با يکي از عکاسان حاضر در ورزشگاه درگيري پيدا کرد که اين درگيري منجر به حضور ساير بازيکنان سپاهان و ديگر خبرنگاران شد.

 * به دليل درگيري پايان بازي شماري از ليدرهاي صبا که سنگ در دست داشتند منتظر خروج اعضاي تيم سپاهان از رختکن بودند. به همين دليل اعضاي تيم سپاهان براي دقايقي در رختکن حبس شدند.

 * امير قلعه نويي حاضر نشد در نشست خبري بعد از بازي شرکت کند و به جاي او کريم قنبري براي پاسخگويي به خبرنگاران به نشست رفت اما خبرنگاران حاضر در سالن به نشانه اعتراض به نيامدن قلعه نويي به سالن حاضر به پرسيدن سئوال از قنبري نشدند.

  *هواداران صباي قم همچنين عليه بازيکنان سپاهان شعار سر دادند که الفاظ رکيک آنها باعث شد مهدي رحمتي واکنش نشان دهد. دروازه‌بان سپاهان با حرکات خود هواداران صبا را تحريک کرد تا بيشتر شعار دهند.

 *هنگامي که داور به نفع سپاهان پنالتي اعلام کرد عمادرضا قصد ايستادن پشت ضربه را داشت اما همه بازيکنان سپاهان و همچنين امير قلعه‌نويي از عمادرضا خواستند کنار برود و هادي عقيلي ضربه را بزند.

 *در جريان بازي هواداران صبا بارها عليه امير قلعه نويي شعار دادند.

 *محمدرضا ساکت، محمود کريمي، امير حاج رضايي، اميد طيري، بيوتر، استاندار قم از جمله تماشاگران ويژه اين ديدار بودند.
اين بازي با تساوي 2 بر 2 خاتمه يافت.

دیدگاه‌ها