کد خبر : 1836543 | 11 مرداد 1401 ساعت 23:26 | 25.8K بازدید | 15 دیدگاه

نگرانی در یونایتد؛ فعلا از دی‌یونگ خبری نیست؟

منچستریونایتد بعد از مدتها تلاش برای جذب فرانکی دی‌یونگ از صحبتهای اخیر رئیس بارسلونا به‌شدت نگران است.

نگرانی در یونایتد؛ فعلا از دی‌یونگ خبری نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در جریان مراسم رسمی معارفه خرید جدید این تیم، ژول کنده، منچستریونایتد را نگران کرده و باشگاه انگلیسی گمان می‌کند مدیریت بارسا دیگر عجله‌ای برای فروش ستاره هلندی‌اش، فرانکی دی‌یونگ، ندارد.

این برای منچستریونایتد خبری شوکه‌کننده و تلخ خواهد بود. شیاطین سرخ بخش اعظم تابستان را در تلاش برای جذب فرانکی دی‌یونگ سپری کردند و می‌توان گفت هافبک هلندی هدف اول نقل و انتقالات شیاطین سرخ بوده است.

1731503

البته این اولین بار نیست که لاپورتا درباره انتقال هافبک هلندی اظهاراتی ضد و نقیض مطرح می‌کند. رئیس بارسا در طول تابستان هر از چند گاه پالس‌هایی متناقض برای یونایتد ارسال می‌کرد ولی مدیران باشگاه انگلیسی این اقدامات را استراتژی لاپورتا با هدف بازارگرمی برای ستاره هلندی ارزیابی می‌کردند.

لاپورتا در مراسم رسمی معارفه ژول کنده گفت بارسلونا می‌داند که باید هر چه سریعتر خریدهای جدیدش را به ثبت برساند و بازیکنان مازاد را تعیین تکلیف کند. او در ادامه ضمن امیدواری برای انجام به موقع این اقدامات گفت ممکن است لالیگا نظر دیگری داشته باشد.

1732220

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند با توجه به صحبتهای رئیس بارسا ممکن است باشگاه کاتالان به این نتیجه برسد که در مدت‌زمان اندک باقی‌مانده، فرصت ثبت رسمی بازیکنان جدید و واگذاری مهره‌های مازادش را ندارد. در این صورت فروش فرانکی دی‌یونگ به زمانی دیگر موکول خواهد شد و ممکن است یونایتد تا ماه ژانویه نتواند خرید رویایی‌اش را محقق کند.

دیدگاه‌ها