کد خبر : 1787161 | 30 مهر 1400 ساعت 16:15 | 31.1K بازدید | 13 دیدگاه

برای یونایتد بیشتر پنالتی می گیرند

کلوپ: صلاح و رونالدو را باهم مقایسه نمی‌کنم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی با یونایتد ترجیح داد محمد صلاح و کریستیانو رونالدو را مقایسه نکند. او یونایتد را تیمی قدرتمند توصیف کرد.

کلوپ: صلاح و رونالدو را باهم مقایسه نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول تیم دوم جدول لیگ برتر انگلیس یکشنبه در زمین منچستریونایتد به میدان خواهد رفت. یونایتد نیز در رده ششم جدول قرار گرفته و پس از شکست هفته گذشته برابر لستر، حق امتیاز دادن در این دربی را ندارد.

قرمزها به دنبال فتح اولدترافورد خواهند بود که مشخصا کار ساده ای نیست. دیدار یکشنبه دو تیم بدون توجه به جایگاه شان همیشه و در هر شرایطی حساس است و با توجه به حضور رونالدو و محمد صلاح در میدان، قطعا جذابیتی مضاعف نیز خواهد داشت.

 

 

1656024

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« همه در دنیا از اهمیت این بازی باخبرند. بازی لیورپول-یونایتد یک بازی بسیار بزرگ و تاثیرگذار است. یونایتد از نتایج اخیرش در لیگ برتر راضی نیست ولی مجموعه ای فوق العاده در اختیار دارند. البته ما تنها روی خودمان تمرکز داریم و برای پیروزی وارد زمین می شویم.»

 

صلاح و رونالدو:« چرا باید این دو را مقایسه کنیم؟ هر دو بازیکنانی در کلاس جهانی هستند. از نظر من پای چپ صلاح بهتر است و رونالدو احتمالا روی توپ های هوایی و با پای راستش بهتر از صلاح عمل می کند. هر دو سریعند و بی تاب گلزنی اما متاسفم، من به شخصه علاقه ای به مقایسه ندارم.»

 

 

1656812

 

 

وضعیت تیاگو آلکانتارا:« او دویدن را شروع کرده و این نشانه خوبی است. شاید قبل از فیفا دی نوامبر برگردد ولی باید ببینیم چه خواهد شد.»

 

اظهارنظر پل اسکولز اسطوره منچستر در مورد لذت بردن کلوپ از تماشای بازی منچستر برابر آتالانتا:« بازی را تماشا کردم و حتی در نیمه اول نکته ای ندیدم که برایم لذت بخش باشد و به این فکر کنم که بازی راحتی برابر یونایتد خواهیم داشت. یونایتد نیمه اول سه موقعیت مسلم گلزنی داشت و در نیمه دوم هم عالی به بازی برگشتند. مطمئنا بازی دشواری برابر این تیم خواهیم داشت آنها می توانند هر تیمی را با دردسر مواجه کنند.»

 

 

1656402

 

 

صحبت های بین دو نیمه بازی برابر اتلتیکو:« برای بین دو نیمه ارزش زیادی قائل هستم. ورزشگاه پر از تماشاگر بود و نیمه اول صدا به صدا نمی رسید. به همین دلیل خیلی مهم بود که بین دو نیمه بتوانم توصیه های تاکتیکی مفیدی داشته باشم و آنالیزم از بازی را به گوش بازیکنان برسانم.»

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد اخیرا در یک نشست خبری گفته بود که بعد از انتقادات یورگن کلوپ، دیگر برای یونایتد پنالتی نمی گیرند. کلوپ در این رابطه گفت:« قطعا من نمی توانم روی تصمیم داوران تاثیرگذار باشم به خصوص در پنالتی ها. آنها در محوطه جریمه حضور می یابند و موقعیت را بررسی می کنند. یونایتد پنالتی داشته و ما هم داشته ایم ولی تعدادشان هرگز مانند هم نبوده اند.»

دیدگاه‌ها