کد خبر : 1769389 | 30 تیر 1400 ساعت 14:10 | 32.9K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه اختصاصی با مارکا

واکنش رسمی سیمئونه به احتمال بازگشت گریزمان

در چند روز گذشته شایعات زیادی پیرامون بازگشت احتمالی آنتوان گریزمان به اتلتیکو منتشر شده بود.

واکنش رسمی سیمئونه به احتمال بازگشت گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو هفته اخیر، مذاکرات بین بارسلونا و اتلتیکو به منظور معاوضه آنتوان گریزمان با سائول نیگز ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید  به مراحل نهایی خود نزدیک می شود، به یکباره همه چیز منتفی شد.

گریزمان اصرار داشت که بارسلونا بدهی مربوط به فصل گذشته خود را کاملا پرداخت کند(کل دستمزد کسر شده) و اتلتیکو نیز معتقد بود بارسا باید بخشی از دستمزد ستاره فرانسوی را تقبل کند. سائول نیز حاضر نبود از دستمزد فعلی خود صرفنظر کند و از بارسا توقع داشت تا پیشنهادی بهتر ارائه دهد. همه اینها باعث شد تا معاوضه به بن بست بخورد.

 

 

1625499

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی موفق اتلتیکو در مورد این شایعات گفت:« همه می دانند که گریزمان را چقدر دوست دارم. ما باهم ارتباط خانوادگی نیز داریم و هر از چند گاهی یکدیگر را ملاقات می کنیم. اخیرا در تعطیلات تابستانی نیز نزدیک به هم بودیم.

برای آنتوان همیشه بهترین ها را می خواهم و امیدوارم بتواند ارزش هایش را در بارسا ثابت کند. بارسا تیمی خارق العاده ای است و آنتوان هم بازیکنی کامل و سختکوش. در یورو 2020 ثابت شد که اگر در جای درستی از آنتوان استفاده شود، چقدر می تواند مفید و موثر باشد. او اما بازیکن من نیست و چیزی در مورد بازگشتش هم نمی دانم. آنتوان زمانی که بازیکن من بود، هر چه در توان داشت گذاشت و امیدوارم همه چیز برایش خوب پیش برود.»

 

 

1625501

 

 

اتلتیکو با هدایت سیمئونه فصل گذشته توانست قهرمان لالیگا شود(دومین بار در دوران مربیگری او). سیمئونه همواره اعتقاد داشته که تیمش یکی دو پله پایین تر از رئال و بارسا قرار دارد و برخی از این حیث به او انتقاد می کنند. ال چولو در این رابطه گفت:« این مظلوم نمایی نیست و یک واقعیت است. رئال و بارسا از لحاظ تاریخی همیشه بهتر از ما بوده اند. چه از لحاظ کسب نتیجه و چه از لحاظ بهتر بودن کیفیت بازیکنان.

هر سال ما باید بیش از توان مان بگذاریم تا بتوانیم در رقابت قهرمانی باشیم. اینطور نیست که در سالی که ما شانه به شانه شان پیش می رویم، حتما تیم بهتری هستیم. ما سال 2014 قهرمان شدیم و فصل قبل نیز توانستیم این موفقیت را تکرار کنیم ولی نه سال 2014 و نه امسال نه در کیفیت بازی و نه در کیفیت تیمی بهتر از رئال و بارسا نبودیم.

می دانیم جایگاه مان کجاست و همیشه سعی در بهتر شدن داریم. هرگز هم قصدم مظلوم نمایی نبوده است. هر کسی می تواند به شیوه خودش از حرف هایم تعبیر کند ولی واقعیت این است که رئال، بارسا، یونایتد، سیتی، بایرن، پی اس جی و ....تیم بهتری نسبت به ما دارند. حالا اما رئال و بارسا می دانند که در رقابت با ما دیگر جای اشتباه ندارند، چون خودمان را نزدیک تر کرده ایم.»

 
 
 

دیدگاه‌ها