کد خبر : 1761625 | 24 خرداد 1400 ساعت 23:12 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی ۲- پارس جنوبی ۱

لیگ یک/ فرار استقلال ملاثانی از پایین جدول

استقلال ملاثانی موفق شد به برتری خانگی مقابل پارس جنوبی جم برسد.

لیگ یک/ فرار استقلال ملاثانی از پایین جدول

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و نهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم پایین جدولی استقلال ملاثانی از ساعت ۲۰:۵۰ امشب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف پارس جنوبی جم و یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر رفت.

 

پارس جنوبی که در صورت برتری یا تساوی در زمین استقلال ملاثانی بالاتر از استقلال خوزستان و خیبر خرم‌آباد قرار می‌گرفت، صاحب یک ضربه پنالتی شد که علی فتاح با شوت محکم زمینی به سمت راست خود، توپ را به تیرک عمودی دروازه کوبید تا این فرصت خوب گلزنی برای جمی‌ها از دست برود.

 

بهروز هوشمند، بازیکن پارس جنوبی بخاطر خطای شدید روی سجاد عبدویی با کارت قرمز مستقیم جریمه شد تا جمی‌ها ۱۰ نفره شوند.

 

استقلال ملاثانی که در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه کرده بود، در دقیقه ۶۱ توسط میلاد پاک‌پرور به گل اول دست یافت، اما در دقیقه ۸۶ دروازه خود را باز شده دید تا بازی در لحظات پایانی با تساوی یک بر یک دنبال شود.

 

اما در شرایطی که مسابقه با تساوی رو به اتمام بود، در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده استقلال ملاثانی موفق شد یک گل دیگر بزند تا به پیروزی ۲ بر یک مقابل پارس جنوبی جم دست پیدا کند و به چهار شکست پیاپی اخیرش پایان بدهد.

 

استقلال ملاثانی با کسب این برد ارزشمند ۳۶ امتیازی شد و ضمن رساندن اختلافش با منطقه خطر به هفت امتیاز، به رتبه سیزدهم جدول صعود کرد و پارس جنوبی جم نیز با ۴۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان در رتبه نُهم جدول ماند و فرصت حضور در رده هفتم را از دست داد.

دیدگاه‌ها