کد خبر : 1761619 | 24 خرداد 1400 ساعت 22:48 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

شاهین شهرداری بوشهر 2 – استقلال خوزستان یک 

لیگ یک / کامبک طلایی شاگردان داوود مهابادی

شاهین شهرداری بوشهر در حالی که نتیجه را یک بر صفر از استقلال خوزستان عقب افتاده بود با نتیجه ی دو بر یک این تیم را شکست داد.

لیگ یک / کامبک طلایی شاگردان داوود مهابادی 

به گزارش "ورزش سه"، تلاش های دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه ی نخست ثمری نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه ی دوم ابتدا تیم استقلال خوزستان به گل رسید. رامین داوودی در دقیقه ی 73 شادی را به اردوی تیم استقلال خوزستان به ارمغان آورد اما این شادی خیلی دوام نداشت. علی گودرزی 5 دقیقه ی بعد بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی بازی واضح و مشخص بود که تیم شاهین شهرداری بوشهر برد می خواهد و سرانجام در دقیقه ی 87 بازی به گل رسید. اینبار زننده ی گل تیم شاهین شهرداری بوشهر میلاد صارمی بود. کاپیتان این تیم که در دور رفت بازی ها در تیم پارس جنوبی جم بازی می کرد. 

 

شاهین شهرداری بوشهر با این سه امتیاز حیاتی و ارزشمند 46 امتیازی شد و با توجه به اختلاف 4 امتیازی با دو تیم هوادار و بادران می تواند داعیه ی صعود به لیگ برتر داشته باشد. به خصوص که 5 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. اما بی تعارف باید گفت شرایط تیم استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر بسیار سخت شده است چرا که از بازی های قبلی 42 امتیاز بدست آورده است. 

 

این برای چندمین هفته ی متوالی بود که شاهین شهرداری بوشهر در هفته های پایانی حریفان خود را شکست می داد. به واقع می توان گفت دقایق پایانی برای تیم شاهین شهرداری بوشهر خوش یمن است.

دیدگاه‌ها