کد خبر : 1761611 | 24 خرداد 1400 ساعت 22:31 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

خوشه طلایی 2 – 0 ملوان

لیگ یک/ یکه‌تازی خوشه طلایی ادامه دارد

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با کسب پیروزی مقابل ملوان بندرانزلی، همچنان در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی ماند.

لیگ یک/ یکه‌تازی خوشه طلایی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که در ابتدای لیگ آزادگان یکی از تیم های قعر جدولی بود، پس از حضور وحید بیاتلو بر روی نیمکت این تیم روند رو به رشدی را در پیش گرفت و امشب با پیروزی مقابل ملوان، شانس هایش برای صعود به لیگ برتر را حفظ کرد.


در این بازی که پیش از آغاز آن مراسم معارفه اکبر میثاقیان به عنوان مدیرفنی خوشه طلایی نیز برگزار شد، ساوه ای ها دو بار توسط فرشید پاداش و حسن مرادی فر دروازه شاگردان مازیار زارع را باز کردن و با دست پر از زمین مسابقه خارج شدند.


خوشه طلایی با کسب این پیروزی، 46 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. آنها 4 امتیاز با تیم های اول و دوم هوادار و بادران فاصله دارند و در هفته های پایانی، جدال حساس و تماشایی بین تیم های مدعی برگزار خواهد شد تا سرانجام دو تیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.


ملوان نیز با این شکست 39 امتیازی باقی ماند و با توجه به پیروزی آرمان گهر، یک پله نیز سقوط کرد تا قوی های سفید انزلی، همچنان دور از بالاترین سطح فوتبال ایران به سر ببرند.

 

گفتنی است، به دلیل محرومیت وحید بیاتلو سرمربی خوشه طلایی، اکبر میثاقیان برای نخستین بار در لب خط حضور داشت و بازیکنان نماینده ساوه را هدایت می کرد.

دیدگاه‌ها