کد خبر : 1761609 | 24 خرداد 1400 ساعت 22:30 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

نود یک - چوکا یک؛

لیگ یک/ بی‌فایده‌ترین نتیجه برای گزینه‌های سقوط

دو تیم پایین جدولی نود ارومیه و چوکا تالش به تساوی مقابل هم رضایت دادند.

لیگ یک/ بی‌فایده‌ترین نتیجه برای گزینه‌های سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو مسابقه آغازین هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های نود ارومیه و چوکا تالش، از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه تختی ارومیه مقابل هم قرار گرفتند که تقابل این دو تیم با توجه به اینکه گزینه‌های اصلی سقوط هستند، از حساسیت بالایی برخوردار بود.

 

تالشی‌ها که با دو امتیاز بیشتر نسبت به نود در جایگاه شانزدهم و یک پله بالاتر قرار داشتند، امیدوار به کسب پیروزی در ارومیه بودند تا شرایط خود را در پایین جدول بهبود ببخشند، اما در آن سوی میدان بازیکنان نود نیز با همین انگیزه برای رسیدن به برد و صعود یک پله‌ای در جدول تلاش می‌کردند.

 


مهدی محمدیاری در دقیقه ۳۰ موفق شد گل اول بازی را برای چوکا تالش به ثمر رساند تا شاگردان پیوس نیمه اول را با برتری یک بر صفر مقابل نود ارومیه به پایان برسانند.

 

در حالی که نیمه دوم با حساسیت بیشتری دنبال می‌شد و نود ارومیه به دنبال جبران گل خورده و چوکا تالش در تلاش برای حفظ برتری بودند، در لحظات پایانی مسابقه دروازه شاگردان پیوس باز شد.

 

نود ارومیه در دقیقه ۶+۹۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد که امید رضایی موفق شد این فرصت را تبدیل به گل کند تا برتری چوکا تالش از دست برود و این دو تیم روند نه چندان خوب خود را ادامه دهند و به تساوی یک بر یک برسند.

 

تیم نود ارومیه با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و در جایگاه هفدهم جدول لیگ دسته اول ماند و چوکا تالش هم با این نتیجه ۲۹ امتیازی شد و در رتبه شانزدهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها