کد خبر : 1761602 | 24 خرداد 1400 ساعت 22:08 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

هوادار 1-0 خیبر؛

لیگ یک/ عنایتی چند گام تا لیگ برتر

تیم فوتبال هوادار با یک پیروزی مهم و حساس مقابل خیبر خرم آباد، صدرنشین لیگ دسته اول باقی ماند.

لیگ یک/ عنایتی چند گام تا لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم هوادار و خیبر خرم آباد در حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم دسته اول به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با یک گل به سود هوادار به پایان رسید تا شاگردان عنایتی گام بلندی را برای صعود به لیگ برتر بردارند.


در این مسابقه که در استادیوم غدیر تهران برگزار شد، هوادار خیلی زود به گل رسید. یک ضربه کاشته از سمت چپ هوادار نصیب این تیم شد که توپ فاصله زیادی تا دروازه داشت. ارسال مجتبی محبوب مجاز بازیکن سابق استقلال به روی دروازه بدون تأثیرگذاری بازیکنان، وارد دروازه خیبر شد تا میزبان در دقیقه 16 پیش بیفتد.


ارسال محبوب مجاز که از سرعت و شدت زیادی هم برخوردار نبود، روی اشتباه خط دفاعی خیبر و بخصوص دروازه بان این تیم یعنی احسان ضیایی وارد دروازه شد تا شاگردان عبدالله ویسی خیلی زود دروازه خود را باز شده ببیند.

 


در ادامه خیبر برای زدن گل تساوی به روی دروازه حریف خیمه زد که در این راه ناکام بود. شاگران ویسی در نیمه دوم موقعیت های فراوانی را به دست آوردند ولی در باز کردن دروازه حریف ناتوان بودند و در 45 دقیقه دوم نزدیک به 4 فرصت مسلم گلزنی از کف خرم آبادی ها رفت.


در این دیدار علی کریمی پیشکسوت فوتبال ایران و مشاور مدیرعامل خیبر نیز در استادیوم حضور داشت، مسلم حق شناس گلر هوادار شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و ستاره تیمش بود. ویسی برای دقایق پایانی نیز مرتضی غلامعلی تبار مدافع خود را به نوک خط حمله فرستاد تا از توانایی سرزنی او بهره ببرد ولی این اتفاق رخ نداد.


در نهایت این بازی پر تب و تاب و پر تنش که نزدیک بیش از 6 دقیقه هم زمان تلف شده داشت، با برتری یک بر صفر هوادار به پایان رسید تا رضا عنایتی با کسب یک پیروزی حساس و مهم، به صدرنشینی خود ادامه دهد. به دلیل حساسیت بالای این مسابقه سرنوشت ساز، کمیته داوران تصمیم گرفت از بیژن حیدری برای قضاوت این بازی استفاده کند.

 

دیدگاه‌ها