کد خبر : 1754409 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:26 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

کی روش و پرشی به اندازه یک امتیاز (عکس)

کی روش با وجود اینکه هفته های متمادی است از ترکیب اصلی سپاهان خارج شده اما همواره یکی از بازیکنان آماده این تیم بشمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان بعد از اینکه روی زمین به نتیجه ای نرسید کی روش استنلی را وارد میدان کرد تا شانس خود را برای گلزنی روی هوا آزمایش کند. در نهایت از بین توپ هایی که برای این مهاجم فرستاده شد ضربه  جلال الدین علی محمدی از سوی کی روش تبدیل به پاس گل برای محمد محبی شد. 

 

 

1599761

 

کی روش استنلی جدا از موقعیت گلی که برای محمد محبی مهیا کرد روی ارسال های دیگر هم با همه انرژی به هوا می پرید تا توپ را از آن خود کند اما بخت بیش از یک بار با او یار نبود. البته همین یک بار هم برای سپاهان کافی بود تا از شکست در برابر پرسپولیس تساوی بسازد و با امتیاز میدان را ترک کند. کی روش استنلی در بازی های باقی مانده هم می تواند یک مهره موثر برای تیم سپاهان باشد. مهاجمی که در فصول گذشته یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان بشمار می رفت اما حضور محرم نوید کیا و تغییر سبک بازی تیم وی را به بازیکن نیمکت نشین تبدیل کرده است. با این حال کی روش استنلی روحیه و آمادگی خود را از دست نداده و هر گاه به زمین می آید آماده است یک کار بزرگ انجام دهد.

دیدگاه‌ها