کد خبر : 1754341 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 21:18 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین قهرمانی لژیونرهای ایرانی در زیمبریلور لیگ

دینامو بخارست با حضور سید علیرضا موسوی و سعید حیدری راد هندبالیست های ایرانی خود به عنوان قهرمانی لیگ رومانی رسید.

به گزارش "ورزش سه" ، تیم هندبال دینامو بخارست رومانی که سعید حیدری راد و سید علیرضا موسوی دو ملی پوش هندبال ایران را در اختیار دارد در هفته بیست و ششم مسابقات زیمبریلور لیگ رومانی به مصاف تیم بایاماری رفت که دینامو موفق شد با حساب 31  بر 25 حریف خود را شکست دهد و قهرمانی خود را قطعی کند.

 

 

1599658

 

 

تیم هندبال دینامو بخارست در شرایطی بایاماری را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد که تاپایان فصل دو هفته دیگر نیز باقی مانده است.


در این دیدار سعید حیدری راد به علت مصدومیت جزئی از ناحیه کشاله درون دروازه تیمش قرار نگرفت و سید علیرضا موسوی در خط دفاعی روز خوبی را پشت سرگذاشت و از ارکان اصلی پیروزی تیمش در این مسابقه بود. 

 

دینامو در حال حاضر با یک بازی کمتر 73 امتیازی است و تا پایان لیگ 16 تیمی رومانی دو مسابقه دیگر را پیش رو دارد که با توجه به 5 امتیازی که با تیم دوم جدول یعنی توردا فاصله دارد قهرمانی اش قطعی است و دو بازی پایانی تشریفاتی خواهد بود.


دینامو بخارست با این قهرمانی سومین قهرمانی پیاپی را با حضور سعید حیدری راد و پنجمین قهرمانی با سید علیرضا موسوی جشن می گیرد و پس از آن خود را برای مسابقات جام حذفی رومانی که خرداد ماه برگزار می شود آماده می کند.

دیدگاه‌ها