کد خبر : 1753737 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 22:49 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جابه‌جایی در میانه فصل؛

بوتاس: مرسدس در میانه فصل تغییرات ندارد

والتری بوتاس، راننده مرسدس، اصرار دارد که این تیم او را در میانه فصل با جورج راسل، راننده ویلیامز، تعویض نخواهد کرد، اما می گوید که اهمیتی هم به تمدید قرارداد نمی دهد.

بوتاس: مرسدس در میانه فصل تغییرات ندارد

به گزارش "ورزش سه"، این هفته شایعاتی مبنی بر احتمال جا به جایی بین والتری بوتاس و جورج راسل در میانه فصل به گوش می رسید و اکنون والتری بوتاس در آستانه گرندپری اسپانیا این موضوع را رد کرده است اما می گوید که اهمتی هم نمی دهد اگر مرسدس برای سال 2022 قرارداد او را تمدید نکند.

قرارداد این راننده فنلاندی با مرسدس در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و در حالی پا به گرندپری اسپانیا می گذارد که پس از تنها سه مسابقه 37 امتیاز از لوییس همیلتون، هم تیمی هفت بار قهرمان جهانش، عقب تر است.

 

1598495

 

جورج راسل، راننده 23 ساله تحت پوشش برنامه رانندگان جوان مرسدس، فصل گذشته در گرندپری صخیر به جای لوییس همیلتون که مبتلا به کرونا شده بود رانندگی کرد و نمایش خیره کننده ای داشت  در همان مسابقه دوبار بوتاس را پشت سر گذاشت. از راسل مدت ها است که به عنوان راننده بعدی مرسدس نام می برند و احتمال می رود با توجه به عملکرد ضعیف بوتاس در این فصل، او حتی پیش از پایان فصل صاحب صندلی بوتاس شود.

 

1598497

 

بوتاس در این باره گفت: "می دانم که من قرار نیست در میانه فصل جا به جا شوم. من برای امسال قرارداد دارم. از سمت من هیچ فشاری وجود ندارد. من می دانم که اوضاع  چگونه است و همیشه این پرت و پلاها مطرح هستند اما این هم بخشی از این ورزش است."

بوتاس در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد برای ششمین فصل متوالی نیز برای مرسدس رانندگی کند، گفت: "در حال حاضر نمی دانم. هیچ نظری ندارم و در حال حاضر اهمیتی هم به این موضوع نمی دهم.

من روی این فصل و گذاشتن تمام فکر و ذکر و انرژی ام روی این فصل تمرکز کرده ام. هنوز ابتدای فصل است و تمرکز من روی اینجا و اکنون است. این تنها چیزی است که اهمیت دارد و این باعث خواهد شد که در آینده اتفاقات خوبی رقم بخورد."

بوتاس در حالی پا به این فصل گذاشت که امیدوار بود بتواند بالاخره لوییس همیلتون و مکس ورستپن، راننده ردبول، را در نبرد بر سر قهرمانی به چالش بکشد، اما خیلی زود قافیه را به این دو باخت و اکنون در رده سوم جدول قهرمانی قرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها