کد خبر : 1751093 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 18:17 | 25.6K بازدید | 4 دیدگاه

میتریتا مقابل استقلال هم غایب است؟

سرمربی رومانیایی الاهلی اعلام کرد که الکساندرو میتریتا در بازی با الشرطه غایب است و این احتمالات غیبت او مقابل استقلال را افزایش داد.

میتریتا مقابل استقلال هم غایب است؟

به گزارش "ورزش سه"، دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز می شود. در دیدارهای گروه سوم نیز فردا الاهلی به مصاف الشرطه می رود و استقلال نیز در دیداری انتقامی، باید با الدحیل روبرو شود.


در نشست خبری پیش از بازی الاهلی و الشرطه، لارنسیو ریجکمپ سرمربی رومانیایی عربستانی ها خبر داد که مصدومیت الکساندرو میتریتا ستاره هموطنش بهبود پیدا نکرده و او فردا نمی تواند مقابل الشرطه به میدان برود.


این مسئله باعث شد تا حدس و گمان ها درخصوص وضعیت آسیب دیدگی این بازیکن، بیشتر شود. میتریتا که در دقایق پایانی نیمه نخست بازی مقابل الدحیل دچار آسیب دیدگی و از بازی تعویض شد، در روزهای گذشته در تمرینات تیمش حضور نداشته و او اکنون در برابر الشرطه به صورت قطعی غایب است و ممکن است به بازی با استقلال نیز نرسد.


به هر شکل این ستاره رومانیایی که در این فصل یکی از معدود ستاره های الاهلی در لیگ حرفه ای عربستان بود، احتمال کمی دارد که بتواند در بازی بامداد چهارشنبه مقابل استقلال به میدان برود.

دیدگاه‌ها