کد خبر : 1751026 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 12:25 | 34.8K بازدید | 4 دیدگاه

موضع‌ یوفا درباره ادامه حضور رئال در لیگ قهرمانان

به نظر می رسد که هیچ گونه خطری رئال مادرید برای حذف از لیگ قهرمانان تهدید نخواهد کرد.

موضع‌ یوفا درباره ادامه حضور رئال در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، جنجالی ترین اتفاق دنیای فوتبال طی ماه های اخیر جایی رخ داد که 12 باشگاه اروپایی خبر از شکل گیری مسابقاتی به نام سوپرلیگ دادند؛ اتفاقی که عصبانیت نهادهای مختلف از جمله یوفا و فیفا را به همراه داشت اما شاید مهمتر از همه هواداران بودند که به شکل جدی مخالفت خود را با برگزاری این تورنومنت نشان دادند.

 

 

1593669

 

 

در واقع همین اعتراضات تاثیر زیادی داشت تا 10 باشگاه انصراف خود را از حضور در سوپرلیگ اروپایی اعلام کرده و پرونده این مسابقات خیلی زود بسته شود.

 

اما یک نکته مهم در رابطه با این رقابت های موسوم به سوپرلیگ اروپایی وجود داشت. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، یکی از حامیان اصلی این پروژه به حساب می آمد و ریاست آن را بر عهده داشت. از طرفی او در چندین مقطع و حتی بعد از منتفی شدن برگزاری مسابقات مصاحبه های تند و تیزی را علیه یوفا انجام داد.

 

 

1593627

 

 

اصرار فلورنتینو پرز برای برگزاری سوپرلیگ اروپایی و همین صحبتهای انتقادی او نسبت به یوفا باعث شد که اخباری در رابطه با احتمال جریمه باشگاه رئال مادرید و کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ قهرمانان اروپا شنیده شود؛ مسئله ای که نگرانی هواداران لوس بلانکوس را به همراه داشت اما حالا کوپه مدعی شده که یوفا تصمیمی برای حذف رئال از لیگ قهرمانان ندارد و تیم زین الدین زیدان هفته آینده بدون مشکل مقابل چلسی به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها