کد خبر : 1751019 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 11:39 | 48.8K بازدید | 6 دیدگاه

جراحت عجیب عمر السومة (عکس)

مهاجم سوری الاهلی در بازی با الشرطه از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی عجیبی شد.

جراحت عجیب عمر السومة (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی در سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه 3 بر صفر از سد الشرطه عراق گذشت تا امیدهای این تیم سعودی برای صعود از این گروه همچنان زنده بماند. این تیم عربستانی پس از 10 هفته ناکامی، بالاخره پس از 76 روز رنگ پیروزی را به چشم دید.


در این دیدار عمر السومة مهاجم زهردار الاهلی که پاس گل نخست تیمش را داد، در جدال با یکی از بازیکنان الشرطه دچار جراحت شد و این مسئله منجر به نگرانی هواداران الاهلی گردید. السومة در پایان بازی کلیپی از خود در شبکه مجازی Tik Tok منتشر کرد که به شکل عجیبی از ناحیه گردن دچار زخم عمیقی شده است.

 

1594126


انتشار این کلیپ باعث شد تا نگرانی هایی درخصوص سلامتی این بازیکن برای هواداران الاهلی به وجود بیاید ولی کادرپزشکی این تیم سعودی اعلام کرد که السومة مشکلی برای همراهی تیمش در بازی فردا مقابل الشرطه نخواهد داشت.


الاهلی فردا و از ساعت 22:15 به وقت تهران به مصاف الشرطه می رود. هم اکنون در جدول رده بندی الدحیل با 7 امتیاز صدرنشین است، استقلال با 6 امتیاز دوم است، الاهلی با 4 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته و الشرطه بدون امتیاز تیم چهارم گروه سوم است.

دیدگاه‌ها