کد خبر : 1751017 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 11:36 | 21.4K بازدید | 10 دیدگاه

کارشناس الچرینگیتو:

مسی به احتمال 95 درصد در بارسلونا می‌ماند

خوزه آلوارز، کارشناس برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، با اطمینان خاصی از ماندگار شدن لیونل مسی در بارسلونا صحبت کرد.

مسی به احتمال 95 درصد در بارسلونا می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته لیونل مسی چیزی تا جدایی از بارسلونا فاصله نداشت. بوروفکس رسمی مسی به باشگاه حکایت از عزم جزم او برای ترک بارسا داشت اما در نهایت جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت بارسلونا به مسی اجازه چنین کاری را نداد.

 

 

 

1589893

 

 

مسی تا 2021 قرارداد داشت و بر اساس مفاد آن نمی توانست یک طرفه قراردادش را فسخ کند و در غیر این صورت باید در دادگاه پاسخگو می شد. مسی اعلام کرد که دوست ندارد بارسا را به دادگاه بکشاند و به همین دلیل تا پایان قراردادش می ماند.

 

چند ماه بعد، شرایط تغییر کرده و پس از استعفای بارتومئو و آمدن خوان لاپورتا، بسیاری معتقدند شانس تمدید قرارداد مسی افزایش یافته اما همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.
او منچسترسیتی و پی اس جی را علاقه مند به خود می بیند ولی پس از اوج گیری اخیر بارسا و ظهور جوانان آینده داری چون پدری در کنار وعده های خوان لاپورتا مبنی بر جذب یکی دو ستاره بزرگ اکنون مسی بیش از همیشه برای ماندن و تمدید قرارداد ترغیب شده است.

 

 

1594084

 

 

در همین راستا طی روزهای اخیر چندین منبع از جمله ESPN گزارش دادند که فوق ستاره آرژانتینی در آستانه تمدید قرارداد دو ساله با باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.
همچنین خوزه آلوارز، کارشناس برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، نیز در برنامه شب گذشته تایید کرد که مسی به احتمال 95 درصد به کار خود در بارسا ادامه خواهد داد و فصل آینده نیز او را با پیراهن آبی اناری تماشا خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها