کد خبر : 1751011 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 11:23 | 10.1K بازدید | 9 دیدگاه

کلین‌شیت‌های سریالی پیام؛

رکورد دروازه‌های نیازمند دو رقمی شد (عکس)

سنگربان جوان تیم فوتبال سپاهان شب گذشته توانست در مقابل حملات پرشمار نساجی ایستادگی کند و مانع از دست رفتن پیروزی تیمش شود.

رکورد دروازه‌های نیازمند دو رقمی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" بدون‌شک یکی از عوامل اصلی صدرنشینی تیم محرم نویدکیا، پیام نیازمند سنگربان جوان این تیم بوده که در این فصل بارها بازوبند کاپیتانی را هم به بازوی خود بسته است؛ نیازمند که حالا به گلری باتجربه در فوتبال ایران بدل شده، شب گذشته در جریان تقابل نساجی و سپاهان یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و نمایش خوبی داشت.

 

1594115

 

به ویژه بعد از اخراج نژادمهدی و تشدید فشارهای نساجی، نیازمند یک‌تنه توانست مقابل حملات شاگردان ساکت الهامی ایستادگی کند تا توپی از خط دروازه سپاهان عبور نکند و طلایی‌پوشان اصفهانی بتوانند با دست پر و اندوخته ارزشمند سه امتیازی از اصفهان به خانه سفر کنند.

 

1594116

 

این دروازه بسته باعث شد تا رکورد کلین‌شیت‌های پیام نیازمند دو رقمی شود و حالا او پس از لک، دومین سنگربان لیگ است که توانسته به عدد 10 کلین‌شیت‌های خود را برساند؛ البته که پیام نیازمند پس از شروع پر فراز و نشیب لیگ بیستم در هفته‌های گذشته توانسته رکوردش را بهبود بخشد، به طوری که در هشت هفته گذشته اخیر او 6 کلین‌شیت داشته است.

دیدگاه‌ها